Верувале или не, Hyundai Tucson годинава слави 20 години постоење. Од своето деби во 2004 година до денес, моделот се издигна во најпродаван автомобил на брендот ширум светот. Но, наместо да игра на сигурно, Hyundai подготвува вистинска револуција за следната генерација – таа што ќе пристигне во 2027 година.
Дизајн: Кутиест и робусен, инспириран од Santa Fe
Новиот Tucson ќе ја следи дизајнерската филозофија на поголемите Santa Fe и Palisade. Тоа значи:
* кутиести линии и поизразен профил
* задни црни столбови за „лебдечки кров“ ефект
* смели LED светлосни потези напред и назад
* можност за clamshell хауба
Со ова, Tucson ќе го изгуби сегашниот „скулптуриран“ изглед и ќе добие поиздржана, SUV-сериозна естетика.
Интериер: дигитален, но не целосно
Внатрешноста ќе го претстави новиот Hyundai Pleos оперативен систем, кој ќе работи со AI асистентот „Gleo“. Очекувајте:
* големи дигитални дисплеи
* напредни асистенции за возачот
* задржани физички контроли за клучните функции – нешто што многу купувачи го ценат
Просторот за патниците ќе остане клучна предност. Hyundai планира повеќе место зад втората редица, што значи и поголем багажен простор – важно за семејствата кои го бираат Tucson како практичен секојдневен SUV.
Мотори: Крај за бензинот, иднината е хибридна
Една од најголемите промени може да биде во погонот. Според Korean Car Blog, Hyundai размислува целосно да ја исфрли бензинската верзија.
Тоа значи дека сите верзии на Tucson ќе бидат хибридни:
* стандардниот хибрид ќе добие нова генерација TMED-II систем, претставен прво во Palisade, но со послаб мотор
* plug-in хибридот веројатно ќе добие поголема батерија за повеќе од сегашните 32 милји (51 km) електрична автономија
* Tucson N – прва спортска верзија во историјата – се шпекулира дека ќе добие над 295 КС и електромотор на задната оска, што ќе значи AWD хибрид со спортски перформанси
За споредба, сегашниот хибрид комбинира 1.6-л турбо бензинец со електромотор и нуди 231 КС и 271 lb-ft вртежен момент. Plug-in верзијата има 268 КС.
Дебито: доаѓа прво во Кореја, па потоа во САД
Иако четвртата генерација на Tucson (актуелната) не е стара – дебитираше во 2021 и доби facelift за 2025 – Hyundai сака моделот постојано да биде свеж.
Очекувањата се:
* премиера во втората половина на 2026 во Кореја
* продажба во САД и Европа од 2027 или 2028 моделска година
Ако сите гласини се потврдат, Tucson ќе влезе во 2027 година со:
* кутиест дизајн
* нов дигитален интерфејс со AI асистент
* повеќе простор и практичност
* целосно електрифицирана гама
* можеби и прв спортски N модел
Со тоа, Hyundai јасно покажува дека Tucson не е само уште еден компактен SUV, туку модел што ќе ја дефинира иднината на брендот.









