Овој електричен миниван е опремен со соларни панели и екран од 65 инчи.
Токму кога мислевте дека автомобилската индустрија не може да има повеќе гужва, друг играч сака да се вклучи во играта. За да го стори тоа, производителот на телевизори Sharp планира да биде партнер со Foxconn, најголемиот светски производител на електроника. Foxconn е најпознат како еден од производителите на iPhone. Нивниот прв заеднички проект е овој LDK+.
Тоа е симпатично електрично возило како кутија со интересни карактеристики внатре и надвор. Превозникот на луѓе започна како модел C на Foxconn пред да се трансформира во миниван. Sharp го искористи тој масивен покрив со инсталирање соларни панели за напојување на батеријата. Посебната „батерија за складирање“ овозможува двонасочно полнење со тоа што служи како извор на енергија во итни случаи, како што е прекин на струја предизвикан од природен феномен.
Пространата внатрешност е доволно голема за да може да прими масивен екран од 65 инчи и вртливи задни седишта. Sharp вели дека LDK+ користи вештачка интелигенција која собира информации од домашните апарати за да ја прилагоди контролата на климата и осветленоста на екранот. Огромниот екран поставен назад не е само за играње, туку може да биде мобилна канцеларија.
Техничките спецификации остануваат мистерија во овој момент. Сепак, знаеме дека концептот од 2021 година оттогаш еволуираше во сериски модел кој веќе се продава во Тајван како Foxtron Model C. Ако не сте запознаени со името, Foxtron е заедничко вложување помеѓу матичната компанија на Luxgen, Yulon и Foxtron.
Има моќност од 231 КС, вртежен момент од 338 Nm и опсег од 500 km, иако NEDC (Новиот европски возен циклус) е претерано оптимист. EV е долг 469 cm, широк 189 cm и висок 162 cm, со меѓуоскино растојание од 292 cm. Сепак, електричниот MPV на Sharp има различни пропорции. Што се однесува до тежината, Foxtron Model C тежи околу 1950 килограми.
Automotive News разговараше со директор на Sharp за амбициите на компанијата да влезе во автомобилскиот свет. Казума Наито, шеф за развој на софтвер во Sharp’s Next Innovation, рече дека целта е да се започне со продажба на автомобили до 2030 година. Сепак, таа временска рамка во моментов е „нејасна цел“.
Со оглед на тоа што Foxconn поседува 66% од Sharp, не е изненадување што двете компании повторно се здружуваат на пазарот на електрични возила до крајот на деценијата. Sharp првично сака да продава електрични автомобили во Јапонија, произведени или во земјата или на друго место од Foxconn, потенцијално во Кина.
Sharp нема да биде единствениот технолошки гигант од Земјата на изгрејсонцето што ќе влезе во автомобилскиот бизнис во последниве години. Sony соработува со Honda за да започне автомобилско заедничко вложување наречено Sony Honda Mobility за да го пласира електричниот седан Afeela во 2025 година. Се очекува SUV да следи во 2027 година, а поевтин компактен модел се очекува да дебитира најрано во 2028 година.