SEAT ја претстави својата електрична стратегија која започнува од денес, и ќе вклучува шест електрични и plug-in-хибридни модели. Електричната верзија на Mii и новиот el-Born ќе бидат првите два целосно електрични модели на брендот, додека новата генерација на Leon и Tarraco ќе имаат „plug-in“ хибридна верзија. Покрај тоа, CUPRA Leon и CUPRA Formentor, исто така, ќе имаат „plug-in“ хибридна варијанта. Претседателот на SEAT – Лука де Мео, на конференција за медиуми најави дека CUPRA Formentor, новиот CUV, кој беше откриен на саемот во Женева, ќе биде изграден во фабриката Марторел.
За прв пат во историјата на компанијата, SEAT ќе развие нова платформа за возила во соработка со брендот Volkswagen, како помала верзија на Modular Electric Drive Toolkit (MEB), со големина од околу четири метри наменета за сите брендови на групацијата. Целта на новата платформа е да се развијат прифатливи електрични возила. Повеќе од 300 високо квалификувани инженери ќе учествуваат во овој проект во Шпанија.
Електричната офанзива оди подалеку од новите модели и исто така ја опфаќа и стратегијата за микромобилност која, како што најави генералниот директор на SEAT за време на Мобилниот светски конгрес, компанијата ќе ја предводи Volkswagen Group. Неодамна претставеното возило со концепт SEAT Minimó има важна улога во оваа стратегија, а електричниот SEAT eXS kickscooter се два примери на решенија за урбани микромобили кои ги нуди компанијата.
2018 е најдобрата година во историјата на SEAT
Во 2018 година SEAT ги доби најдобрите резултати во својата историја. Добивката по оданочување достигна 294 милиони евра, што е за 4,6% повеќе од претходната година (281). Покрај тоа, оперативната добивка се зголеми за 93,2% и изнесуваше 223 милиони евра (2017: 116), а прометот изнесуваше 9,991 милијарди евра, што е за 4,6% повисоко од резултатот од 2017 година (9,552). Сите износи поставија нови историски записи. Во изминатите пет години, прометот на SEAT порасна за 33%.
Покрај тоа, испораките се зголемија на највисоко ниво во скоро седум децении на постоење на SEAT, а бројката од 517.600 продадени возила (10.5% повеќе од 2017 година), го направи SEAT најбрзо растечкиот бренд во Европа минатата година. Водена од Ateca и Arona, продажбата на модели со поголема придобивка придонесе за подобрување на резултатите од профитот на SEAT. Во својата прва година како независен бренд, CUPRA беше инструмент за зголемување на крајна линија на компанијата откако продажбата се зголеми за 40%, достигнувајќи 14.400 единици.
Според Лука де Мео, „2018 беше најдобрата година во историјата на SEAT. За првпат имаме добри производи во релевантните и најпрофитабилните сегменти, што доведе до тоа да станеме еден од најбрзо растечките брендови во Европа во изминатите три години. SUV офанзивата што ја започнавме во 2016 година ги надмина нашите најоптимистички очекувања и еден од трите продадени автомобили минатата година влезе во оваа категорија. SEAT сега може да ја гледа иднината директно во очите.“
SEAT, подготвен за иднината
Автомобилската индустрија се соочува со трансформација која е составена од многу предизвици и нови можности. Борбата против климатските промени и целите за намалување на емисиите се главните прашања што ќе влијаат на автомобилската индустрија во наредните години, како и поврзаноста и новите услуги за мобилност.
Во овој контекст, SEAT ќе создаде центар за развој на софтвер за да добие конкурентска предност. Метрополис: Лабораторија во Барселона ќе стане интегрирана во новиот центар со цел да продолжи да развива иновативни решенија за подобра мобилност. Други независни компании SEAT, како што е XMOBA, исто така, ќе работат надвор од овој нов центар, кој ќе се наоѓа во Барселона и ќе има персонал од 200 професионалци, за целосно да ги искористи сите синергии.
Електричната офанзива која ќе вклучува шест електрични и plug-in хибридни SEAT и CUPRA модели до почетокот на 2021 година. Покрај тоа, развојот на новата електрична платформа за урбаните возила, во соработка со брендот Volkswagen, ќе послужи како основа за создавање на електрични возила кои се достапни за сите. Тие ќе ја видат светлината во период од три до четири години и ќе помогнат во достигнувањето на електричната мобилност.