Во извештајот на Bloomberg Intelligence се тврди дека Volkswagen ќе ја престигне Tesla како најголем продавач на електрични возила во светот во 2024 година.
Сеопфатниот извештај покажува дека претстојното лансирање на 16 нови електрични возила на VW Group ќе и помогне на компанијата да се приближи до Tesla. Блумберг првично очекуваше дека групацијата VW ќе ја надмине Tesla во обемот на BEV (целосно електрични возила) во 2023 година, но новите фабрики на Tesla во Германија и Тексас ќе и помогнат да ја зголеми продажбата во наредната година.
Во извештајот се забележува дека групацијата Volkswagen продаде 310.000 електрични возила низ Европа во 2021 година, значително повеќе од 170.000 продадени од Tesla. Сепак, неговото присуство во САД останува мало. За да се етаблира како лидер на ЕВ, групацијата VW ќе треба да ја повтори својата европска доминација на другите пазари, особено во Кина каде нејзиниот удел во BEV беше само 3,5 отсто до април.
Не е само групацијата VW која може брзо да го зголеми своето присуство во индустријата за електрични возила. Блумберг сугерира дека BYD ќе биде трет по големина светски производител на ЕВ оваа година и ќе ја задржи оваа позиција во текот на 2023, 2024 и 2025 година, над оние како Ford, General Motors, Changan, Stellantis, Geely, Mercedes-Benz и Toyota.
Интересно, Блумберг сугерира дека глобалното прифаќање на електрични возила нема да биде толку брзо како што многумина предвидуваат. Всушност, тоа сугерира дека глобалната мешавина на електрични возила со батерии ќе достигне само 15 отсто во 2025 година, што е скок од 6 отсто во 2021 година. Кина ќе остане доминантен регион каде 25 отсто од продажбата ќе биде за електрични возила во 2025 година во споредба до 11 отсто во 2021 година. Се предвидува дека приближно 20 отсто од возилата што се продаваат низ Европа ќе бидат ЕВ во 2025 година, во однос на 9 отсто во 2021 година.
Средината на оваа деценија се очекува да се совпадне со плејадата нови платформи BEV и напредни технологии за батерии кои ќе ги направат електричните возила подостапни и пожелни за потрошувачите.
Додека некои етаблирани автопроизводители се очекува наскоро да и бидат ривалски на Tesla, нивната зголемена продажба на BEV може да дојде на сметка на цените и профитабилноста, отстапувајќи ги предностите од првиот момент на Tesla.