Русите истражуваат: Зошто автомобилите од Кина стануваат сè попопуларни?

ОБЈАВЕНО НА:

Сопствениците на кинески автомобили и трговци со автомобилски брендови од оваа земја учествуваа во голема студија на интернет. Резулатот требаше да даде одговор на прашањето: Зошто се има изменето односот на купувачите кон автомобилите од брендовите од Кина?

Анкетата ја направи Руски Автостат, со оглед на големиот напад на кинески возила кои се уште не можат да влезат така лесно на европскиот пазар, но на многу други со големи чекори грабат напред.

Многумина од анкетираните сметаат дека силните страни на ширењето на кинеските брендови се во отсуство на бирократија во набавките (41,7%), a секој трет (33,3%) го посочува редовното актуелизирање на понудатата и политиката на цената.

Како минуси 65% oд анкетираните одбележуваат недоволно количество на информација и реклама за кинеските автомобили, а 40% од долгите рокови за доставување на резервни делови. Вкупно 25,5% oд анкетираните сметаат дека обуката на персоналот во дилерските центри е недоволна.

Покрај тоа проучувањето ги идентификува оние кинески компании со кои странските дилери се најзадоволни од работата. Тоа се Hаvаl (72 поени oд 100), Gееly (64,5 поени) и Сhеry (54 поени).

Следете не и на:

24AUTO NETWORK