Револуција во авто индустријата: Делови ќе се прават од рециклирани рибарски мрежи

ОБЈАВЕНО НА:

Моделите на BMW што треба да бидат лансирани од 2025 година ќе содржат делови од пластика, чија суровина содржи околу 30 проценти рециклирани рибарски мрежи и јажиња. Оваа суровина проактивно се набавува во пристаништата ширум светот за да се осигура дека на крајот нема да биде фрлена во морето.

Во ексклузивен процес на рециклирање, отпадниот материјал од поморската индустрија се користи за производство на делови погодни за надворешноста и внатрешноста на идните возила. Добиените компоненти имаат приближно 25 проценти помал јаглероден отпечаток од другите производи направени од конвенционално произведена пластика.

Групацијата BMW работи со различни пристапи за користење на пластичниот отпад од поморската индустрија како суровина за компонентите на возилата со цел да се зачуваат вредните ресурси и да се намалат емисиите на CO2. Оваа форма на рециклирање овозможува да се намали потребата за примарна пластика базирана на нафта и во исто време да се спротивстави на загадувањето на океаните.

Рециклираниот најлонски отпад ја формира основата за синтетичко предиво од кое се направени патосниците во BMW iX и новиот BMW X1, на пример. Овој материјал, познат како ECONYL, е направен од фрлени рибарски мрежи, како и истрошени подни облоги и остаток од отпад од производството на пластика.

Во новата иницијатива развиена во соработка со данската компанија PLASTIX, BMW Group го носи рециклирањето на поморскиот пластичен отпад чекор понатаму. По раздвојувањето, рибарските мрежи и јажињата се подложени на иновативен процес кој произведува пластични гранули.


Додека рециклирана поморска пластика досега се користеше само во автомобилската индустрија во форма на влакна за нови компоненти на возилото, овој рециклиран материјал сега е погоден и за процесот на обликување со вбризгување за прв пат. Суровината за компонентите произведени на овој начин може да се состои од околу 30 проценти поморски пластичен отпад.

Севкупно, BMW Group си постави цел да го зголеми процентот на секундарни материјали во термопластиката што се користи во новите возила од моментално околу 20 проценти до просечни 40 проценти до 2030 година.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK