Повеќе DUSTER, Се уште DUSTER – најпопуларниот СУВ на Dacia сега и во Макеоднија

ОБЈАВЕНО НА:

Duster е успешна приказна: во своето 13-годишно постоење, тој освои повеќе од 40 награди, производството е 2,4 милиони единици и сѐ уште трае, постојаното зголемување на популарноста го рангираше како најпродаваниот SUV во Европа низ сите сегменти на малопродажниот пазар во 2022 година

Заедно со отварањето на новиот салон посветен целосно на моделите на Dacia во Македонија, во понудата на Аутомотив Груп е и новата генерација на најпопуларнот СУВ на брендот – Dacia Duster. Целосно новиот Duster е следното поглавје во приказната за модел кој прерасна во стандарден поставувач на критериуми на својот пазар и сеопфатна икона на Dacia што го отелотворува сето она за што брендот цели: робустен во надворешноста, суштински, но релаксиран како и еко – паметен.

Duster е успешна приказна: во своето 13-годишно постоење, тој освои повеќе од 40 награди, производството е 2,4 милиони единици и сѐ уште трае, постојаното зголемување на популарноста го рангираше како најпродаваниот SUV во Европа низ сите сегменти на малопродажниот пазар во 2022 година. Околу 1.000 теренци Duster излегуваат од производните линии во фабриката Dacia во Питешти, Романија, секој ден – околу еден во секоја минута!

Целосно новиот Duster е изграден на платформата CMF-B, која игра централна улога во индустриската стратегија на Dacia. Оваа конкурентна и исклучително флексибилна платформа најпрво се користеше на најновите модели на Sandero и Logan, потоа на Jogger. Ја обезбедува сета разновидност што и е потребна на Dacia за оптимално да го распореди својот амбициозен план за производи

На CMF-B платформата, целосно новиот Duster има повеќе простор за патници како и багажен простор од претходната генерација и е само фракционо подолг во целина. Напредното инженерство на платформата исто така ги намалува вибрациите и бучавата од патот, зголемувајќи го комфорот на возачот додека ја одржува истата вкупна должина од 4,34 метри.

ЦВРСТ SUV КАРАКТЕР
Дизајнот на Dacia Duster сè уште го има впечатливиот изглед што го придвижуваше од претходните генерации кон врвот – особено неговиот цврст, SUV карактер – но цели кон повисоки нивоа, посилен со новиот, препознатлив дизајн на Dacia. Целосно новиот Duster е горд што го прикажува својот дизајн.

Едноставните форми и волумен ја зголемуваат моќта на дизајнот – вклучувајќи го остриот, вертикален лик, заоблените штитници на лакот на тркалата, големата задна врата и страничните прозорци кои беспрекорно допираат од лакот.

Целосно новиот Duster е заштитен со стилски појас кој се обвиткува  околу него: страничните штитови на долниот дел од каросеријата се поврзуваат со лаците на тркалата, кои пак се поврзуваат со предниот и задниот браник, што го прави целосно новиот Duster поробустен од било кога!

Дизајнот на целосно новиот Duster е конзистентен, се движи со текот на современите принципи и го комбинира неговиот надворешен и робустен карактер со поодржлива предност. Некористењето на боја е добро за околината и за клиентите: гребаниците нема да ја променат оригиналната боја.

Страничните штитови на долниот дел од каросеријата, штитниците на лакот на тркалата, триаголниците на предниот браник и задниот штит се направени од цврст материјал дизајниран од инженерите на Dacia и хемичарите на LyondellBasell, Starkle®. Овој материјал, кој беше претставен на концептниот автомобил Manifesto е до 20% рециклиран.

ПОДОБРЕНИ СПОСОБНОСТИ ЗА СИТЕ ТЕРЕН СО ВЕРЗИЈАТА 4X4
Целосно новиот Duster е достапен со трансмисија 4×4 Terrain Control, која вклучува 5 режими на возење:

– АВТОМАТСКИ: менувачот автоматски ја дистрибуира моќноста помеѓу предната и задната оска според стисокот на тркалата и брзината.

– СНЕГ: ја оптимизира траекторијата на лизгави патишта со специфични поставки за ESC и против лизгање.

– КАЛ/ПЕСОК: за нестабилни терени.

– OFF-ROAD: врвни перформанси на тежок терен, многу слични на актуелниот режим за заклучување 4×4 на Duster, но со дополнителна предност за автоматско и оптимално дистрибуирање на вртежниот момент на предните и задните тркала според стисокот и брзината.

– ECO: ја оптимизира потрошувачката на гориво со регулирање на климатизацијата и перформансите на возилото. Ја оптимизира дистрибуцијата на вртежниот момент на предната и задната оска до максимален можен степен за да ја ограничи потрошувачката на гориво додека се прилагодува на стисокот на патот.

НОВИ ХИБРИДНИ ПОГОНСКИ ЕДИНИЦИ
– Duster HYBRID 140. Овој погон, кој Dacia го усвои за Jogger на почетокот на 2023 година, сега е достапен за целосно новиот Duster. Изграден е со технологии кои Renault Group ги има испробано и тестирано, се состои од 4-цилиндричен, 1,6-литарски бензински мотор со 94 КС, два електрични мотори (моторна централа од 49 КС и генератор за стартување со висок напон) и електричен автоматски менувач (со 4 ​​соодноси на моторот и 2 односи на мотор). Оваа комбинирана технологија е можна бидејќи системот е без спојка.

Регенеративното сопирање, високиот капацитет на батеријата од 1,2 kWh (230 V) за враќање на енергијата и ефикасноста на менувачот овозможуваат возење во целосно електричен режим до 80% од градското возење, што ја намалува потрошувачката за 20% (комбиниран циклус) до 40% (градски циклус). Покрај тоа, моторот секогаш стартува со електрична енергија.

– Duster TCe 130. Ова е првпат Dacia да го користи овој погонски агрегат, кој обезбедува почетен степен на електрификација. Комбинира 3-цилиндричен бензински мотор со 1,2-литарски турбополнач од новата генерација кој го користи циклусот Милер (намалените загуби на пумпата ја оптимизираат ефикасноста) и 48 V благ хибриден мотор. Овој мотор му помага на моторот со внатрешно согорување кога автомобилот стартува или забрзува, намалувајќи ја просечната потрошувачка и емисиите на CO2 за околу 10%*. Исто така, обезбедува поголема моќност за време на забрзувањето од постоечкиот модел TCe 130, што го прави возилото поодзивно и помазно за возење. Регенеративниот систем за сопирање ја полни батеријата од 0,8 kWh без да направи забележителна разлика за возачот.

Погонскиот систем TCe 130 е достапен со 6-брзински менувач во верзиите 4×2 и 4×4.

– Duster ECO-G 100. Dacia, неприкосновен лидер на LPG во Европа, единствениот производител на автомобили што обезбедува опција за двојно гориво (бензин и ТНГ) на сите свои модели со внатрешно согорување, под ознаката ECO-G. Целосно новиот Duster доаѓа со оваа вградена испробана технологија која гарантира безбедност и сигурност.

Кога функционира на ТНГ, целосно новиот Duster ECO-G 100 во просек ослободува 10% помалку CO2 од споредлив бензински мотор. Може да вози до 1.400 km** со два резервоари кои држат 100 литри помеѓу нив – 50 литри бензин и 50 литри ТНГ (последниот е под подот на багажниот простор, така што не влијае на товарниот капацитет). Копчето е беспрекорно вградено во контролната табла и го префрла моторот од едно гориво на друго брзо и незабележливо.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK