Во текот на изминатите две децении, Porsche уживаше значителен успех со својот теренец Cayenne, но неговото владеење како водечки теренец на марката е при крај. До 2027 година ќе биде засенет од целосно електричниот К1, чии шпионските фотографии веќе се објавени.
Сепак, важно е да се напомене дека „K1“ е само кодно име, и тој и тешките маскирни панели што се гледаат ќе бидат заменети пред сериското деби за три години.
Задниот дел на прозорецот може да доведе до заблуда, давајќи му на SUV возилото поисправен изглед отколку во неговата конечна форма. Сепак, основната структура на каросеријата изгледа автентично, а овој прототип дури се чини дека има светла во заднина, а не замена. За разлика од новиот Macan EV, кој има поделени фарови, LED светлата на K1 се интегрирани, што резултира со речиси целосно мазен преден дел.
На дното на браникот има вертикални летви кои потсетуваат на оние што се гледаат на 911, иако нема централна решетка за довод, бидејќи, како и Taycan, K1 работи само на електрична енергија.
Додека Taycan е изграден на платформата J1 на VW, K1 ќе дебитира со целосно новата SSP Sport архитектура, рафинирана верзија на основната SSP платформа што ја користат другите брендови на VW Group. Иако Porsche минатата година го потврди постоењето на проектот К1, деталите за поставките на моторот и нивото на моќност не беа откриени.
Имајќи предвид дека најновиот Taycan Turbo GT има моќност до 1.093 КС, разумно е да се очекува најскапите верзии на K1 да имаат четирицифрена моќност.