Уморен сум, шефе. Уморен сум од plug-in хибриднi перформанс автомобили.
Досега, тоа не беше ништо друго освен проблеми за производителите на автомобили кои тргнаа по „Темната патека “. (Dark Path) Новиот BMW M5 тежи приближно 3 тони и е едвај побрз од порано. Mercedes-AMG C63S E Performance може да се опише само како „разочарувачки “. Дури и најновите суперавтомобили PHEV, како Ferrari SF90 и McLaren Artura, не беа веднаш добро прифатени. Ferrari 296 GTB можеби е единствениот исклучок.
Кога новата Panamera Turbo S E-Hybrid пристигна на патека, критичарите се подготвуваа за најлошото. Постоеше „страв “ (сомнеж) дека и Porsche исто така ќе падне на трикот да го прекомплицира, премине и надвладее својата веќе одлична спортска лимузина. По стартот со притисок на копчето за стартување и немиот миг без да се слушне „рапорт “од неговиот твин-турбо V-8- се чини дека сомнежите се оправдани.
Но, сè што беше потребно беше долго возење во хибридната Panamera од 2.405 kg., активно суспендирана и 771 коњски сили за да ми докаже дека грешам. PHЕV никогаш не бил проблемот – секогаш бил егзекуцијата.
Кратки спецификации 2025 Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
Мотор со двоен турбополнач 4.0-литарски V-8 PHEV
Излезна моќност 771 коњски сили / 1000 Nm
0-96 kmh 2,8 секунди (проценка)
Тежина 2405 kg
Panamera го превртува сценариото на глава. Нормално, потешките и покомплицирани се, исто така изразито лоши работи во развојот на возила со перформанси. Но, Porsche имаше посебна предност: Време. Додека сите се спротивставија на претстојната ера на хибридизација, Porsche ја прифати технологијата со првата Panamera S E-Hybrid во 2017 година и 918 Spyder во 2013 година. Тоа инженерска зрелост се покажува, сега, во најн
На хартија, овој автомобил има употребливи 65 километри, од батерија со капацитет од 25,9 киловат-часови и здрава електрична помош од 187 коњски сили. Во комбинација со сеприсутниот 4.0-литарски V-8 со двојни турбо полначи на VW Group, хибридната Panamera произведува вкупно 771 коњски сили и 1000 (да точно и со зборови „илјада “) Nm максимален вртежен момент, доволно за да ја забрза од 0 до 96 километтри на час за некаде околу 2,8 секунди.
„Новоразвиениот “- систем за активна суспензија е најзначајниот дел од инженерскиот мозаик на Panamera. Скока нагоре за 2,2 инчи кога отвора врата за подобро влегување и излегување. И работи како магија на патот.
Потоа, како и обично, односно секогаш добрите работи на Porsche: ниска, навалена положба за седење со волан што се протега колку што ви треба, чудесна финиш на изработката и пригушен, но луксузен внатрешен простор што е опремен со аудио линија Fortune 500 наместо „обичен “- Forex.
Навистина има само две „промашувања “, ако така може да се рече. Предниот дел изгледа чудно рамно за да се приспособи на потребното ладење од 771 КС. А внатре, отворите за воздух може да се прилагодат само преку централниот екран. Поклониците на традиционалниот Porsche би рекле – досадни линии.
Инаку, Porsche го калибрирал секој систем до совршенство што изгледало како да е сторено без напор.
Возењето во Panamera се покажа непречено и беспрекорно, со електричниот мотор сместен меѓу моторот и осум-брзинскиот менувач со двојна спојка. Само ако се фокусирате максимално насочувајќи го вниманието во таа насока, ќе ги забележам суптилните поместувања при наплив на електрична енергија – електричниот мотор сè уште ја поминува својата моќ низ менувачот.
Иако е конвенционално, тоа поставување и дава на Panamera посебна предност. Во пракса, електричниот мотор ја има истата предност во менувачот како и моторот со внатрешно согорување, што исто така го одржува во синхронизација со остатокот од погонската група. Ја спречува хибридната „чудност “ на некои други хибридни автомобили, како што е поставеноста на моторот со заден диференцијал на Mercedes-AMG, каде што кривата на вртежниот момент на електричниот мотор не е добро усогласена со моторот со согорување. Резултат: Моментално притискање на вратот (максимумот) во секоја брзина.
Без опционалниот спортски издувен систем од 3.500 долари, тој моментален одговор е придружен со пригушен и далечен V-8 тон. Нема драма за тоа како Panamera забрзува, освен одговорот на гасот како EV и непопустливиот потисок. Танцот помеѓу електричната помош и заостанатото внатрешно согорување е толку фино калибриран што е навистина беспрекорен и конзистентен, дури и без фантастични електрични турбополначи. Хибридниот систем не е многу иновативен, но е неверојатно зрел во извршувањето.
Иновацијата започнува со активната суспензија, нешто што е речиси целосно нова технологија за масовно произведени патни автомобили. Ferrari Purosangue е единствениот колега на Panamera и само хибридните модели можат да го опционираат системот. Turbo S E-Hybrid го добива стандардно. Додека Ferrari користи суспензија од 48 волти со електрични мотори за манипулирање со движењата на каросеријата, Porsche користи електрохидраулични пумпи поврзани со секој амортизер за да ја промени физиката на Panamera.
Во пракса, тоа е бизарно. Чувството е раздвојување и речиси изолирано – но на добар начин. Само острите пукнатини и испакнатини на дилатационите споеви и поголемите дупки испраќаат шок низ кабината. Се друго исчезнува. Без хипербола.
И тоа не се меша. Дури и над сложените испакнатини кои лесно можат да ја „спакуваат (надминат – совладат) нормалната суспензија во запирачите, активниот систем е прецизно составен. Застрашувачки е колку добро навидум ги предвидува и измазнува испакнатините.
Преминувајќи преку автопат со многу бранувања, каде речиси секој автомобил се бори да остане присебен, Panamera го принуди патот да биде мазен. Едноставно брутално се прелистуваше преку некои од најголемите и најгрозните нерамнини што може да ги понуди стар и не најдобро одржуван автопат- неколку автомобили на планетата Земја возат како Panamera, дури ни Rolls-Royce, пежоративно речено.
Сепак, Rolls Royce никогаш не би можел да се навалува и мнинува низ свиоци како Porsche. Во секој правец е неппустливо рамен. Body roll е смртниот непријател на Panamera и ја добива војната. Вообичаено, ваквото однесување ќе придонесе за непрегледни врвни свиоци, што е пријателски расположен, со убаво заоблени мазни минувања, ви дозволуваат да oсвојуватеате шокантно висока граница.
Отсуството на каросерија едноставно значи дека внатрешните гуми се повеќе се користат – еден од тајните партиски трикови на овој систем. Страничното држење е огромно, а Panamera добро танцува со мали навестувања за скршнување и комуникација.
Никогаш сосема не се намалуваше, но секогаш остана присебен. Дури и кога надворешните гуми апсолутно натоварени влегуваат во кривина, лесно поминува преку нерамнини. Некако, автомобилот се однесува како волшебен тепих дури и на работ на влечење.
Во комбинација со управување на задните тркала, сè на овој автомобил функционира со неверојатна кохезија. Повратните информации и калибрацијата на управувачот како и да е се едни од послабите прикажувања на Porsche. Малку премногу помош, со порамна крива на напор од вообичаеното. Иако, филтрира малку повеќе технологија од вообичаеното.
Оваа Panamera е едноставно неверојатна како пакет – типични продукти на Porsche. И по возењето на сите хибридизирани автомобили во својата класа, тој навистина е единствениот што ја закова работата. Сето тоа го прави уште повеќе усовршено со активната суспензија. Тоа е навистина пример за супстанција и внимателен инженеринг над измамничките срања.
И за тоа, Turbo S E-Hybrid ме тера да верувам во хибриди.
Конкуренти
Audi RS7 Performance
BMW M5
Mercedes-AMG GT63S E Performance