Porsche Mobil 1 Supercup ќе ја почне новата сезона со е-гориво кои се потенцијално речиси јаглеродно неутрални. Суровината доаѓа од пилот фабриката Хару Они во Чиле. До 32 тркачки автомобили во Суперкупот ќе се напојуваат исклучиво со е-гориво на секој од осумте тркачки настани во Европа.
Со водечкиот проект, Porsche сака да биде предводник кон мотоспортот кој има најдобар можен неутрален CO2, и има за цел да преземе пионерска улога.
Возила со 375 kW (510 КС) 911 GT3 Cup кои ќе бидат на патеката за да се тркаат се потенцијално речиси неутрални од CO2. Во претходните три години, втората генерација на био-базирана на делумно синтетичка мешавина на гориво се користеше од производители на спортски автомобили во топ тркачки серии.
Porsche сега го прави следниот систематски чекор со овој водечки проект. Тркачките автомобили, кои, за разлика од нивните сериски колеги, се опремени со рачно програмирани контролни единици на моторот, ќе имаат инсталирана адаптирана софтверска верзија.
Porsche Mobil 1 Supercup повторно се вози исклучиво како дел од програмата за поддршка на осум европски трки во Формула 1 оваа година. Сезоната започнува со Големата награда на Емилија-Ромања во Имола на 19 мај, а завршува и во Италија, овој пат во Монца на 1 септември. Во текот на сезоната, вкупната потреба за гориво за до 32 возила во овој Куп е околу 50.000 литри.
Е-горивата се генерираат од обновливите извори на водород и јаглерод диоксид од воздухот благодарение на употребата на обновлива енергија. Ова првично создава еМетанол, кој, направен чекор понатаму, потоа се претвора во синтетички сурово гориво. Проектот „Хару Они“, лоциран во Патагонија, ја добива енергијата за овој процес од енергијата на ветерот. На оваа локација ветерот е обилен и ефтин. Јаглеродниот диоксид моментално доаѓа од биоген извор.
eFuel (или електро-гориво) се однесува на синтетички горива кои се произведуваат со користење на обновлива енергија и не се потпираат на фосилни ресурси. Овие синтетички горива можат корисно да ја надополнат електромобилноста, особено за постоечките возила. Porsche веќе инвестираше над 100 милиони американски долари во развојот и производството на е-гориво. Од нив, 75 милиони беа наменети за стекнување интерес во HIF Global LLC во април 2022 година. Компанијата планира, гради и управува со погони за eFuels во Чиле, Уругвај, САД и Австралија.
Porsche се натпреварува и во Светскиот шампионат за издржливост на ФИА (WEC) и во северноамериканскиот шампионат IMSA WeatherTech SportsCar со хибридниот прототип 963. Како и во претходните сезони на Суперкупот, таканаречените напредни биогорива базирани на етанол се користат и во двете првенства. Во WEC, на пример, тие се засноваат на органски остатоци од винарството.