Електрификацијата е иднината. Но, не оди така лесно и мазно сето тоа. Моторите со внатрешно согорување се уште имаат големи предности, а многу луѓе уште долго време ќе ги сакаат и ќе ги купуваат. Затоа и некои од производителите размислуваат, но и веќе имаат решено – ќе задржат некои од моделите уште најмалку 7-8 години. За потоа,ќе размислат пак.
Porsche сè уште не е подготвен да се збогува со својот V8 мотор, и покрај трендот на намалување и построгите правила за издувни гасови. Инженерите во Цуфенхаузен веќе работат на модификации за да се осигураат дека V8 го исполнува стандардот Euro 7, кој е одложен до 2030 година од неговиот првичен датум на воведување во 2025 година.
Томас Фрајмут, шеф на моделската линија на Porsche Panamera, откри во интервју за Car Sales списание дека се развиваат нови компоненти за да се обезбеди усогласеност со нормите Еуро 7.
Иако Porsche можеби нема да мора да прибегнува кон хибридна конфигурација за да го задржи присуството на V8 поради помалку строгиот еуро стандард 7, други прописи, како што е максималната бучава од издувните гасови нивоа, претставуваат предизвик за одржување на емотивната привлечност на Panamera V8.
И покрај долговечноста на V8 до 2030 година, производството на Porsche автомобили опремени со 4,0-литарски твин-турбо мотор се очекува да опадне до крајот на деценијата. Во својот годишен извештај и извештај за одржливост за 2023 година, Porsche ја потврди својата прогноза дека електричните возила ќе сочинуваат повеќе од 80% од годишните испораки до 2030 година, во зависност од побарувачката на клиентите и развојот на електромобилноста ширум светот.
Патувањето на Porsche кон електрификација започна со Taycan во 2019 година и продолжи со втората генерација Macan, која ќе биде само електрична, на почетокот на 2024 година. Електричните автомобили 718 Boxster/Cayman се планирани да бидат лансирани во 2025 година, а најверојатно ќе дебитираат со кабриолет варијанта , а набргу потоа и купето.
Потврдено е дека наследникот на сегашниот Cayenne ќе биде електричен автомобил, а големиот теренец со три реда целосно ќе ги напушти бензинските мотори. додека иконата 911 нема да биде целосно електричен оваа деценија, хибридна варијанта ќе дебитира со фејслифтот 992 на почетокот на летото.
Porsche има за цел да го поддржи моторот со внатрешно согорување со речиси јаглеродно неутрално синтетичко гориво кое моментално се произведува во Чиле.