ПОРАДИ ЛОШАТА РЕПУТАЦИЈА НА МАСК: Намaлена е побарувачката за Tesla автомобилите

ОБЈАВЕНО НА:

Во САД, потенцијалните купувачи на автомобили на Tesla се намалуваат, а тоа делумно се објаснува со однесувањето на основачот на компанијата, Илон Маск. Ова го пишува агенцијата Ројтерс повикувајќи се на студија на компанијата Калибер, која го следи деловниот углед на познати луѓе.

Според студијата, индексот, кој ја мери подготвеноста на потрошувачите да размислуваат за купување производи на Tesla (оценка за разгледување), падна на 31% во февруари 2024 година, додека пред две години, во ноември 2021 година, беше на ниво од 70%. За споредба, сличниот показател за Mercedes, BMW и Audi е на ниво од 44-47%.

Според Калибар, ваквиот пад на индексот на Tesla е директна последица на влошениот однос кон Маск – 83% од Американците имаат тенденција да ја поврзуваат оваа компанија со нејзиниот основач.

Агенцијата разговараше со уште пет експерти за маркетинг, социологија и автомобилизам. Тие едногласно се согласуваат дека јавните изјави на Маск и наклонетоста кон сè повеќе десничарска политика негативно влијаат на брендот и побарувачката на Tesla.

Други причини се економската ситуација, недостатокот на достапни модели и зголемената конкуренција од поевтините ривали како што е кинескиот BYD.

Консултантската компанија Brand Finance откри дека во 2023 година, угледот на Tesla се влошил во САД, Холандија, Франција, Велика Британија и Австралија. Не е забележано влошување во Кина и Германија.

Во исто време, Tesla одржува висока лојалност меѓу клиентите: 68% од сопствениците на автомобили на оваа марка претпочитаат да изберат друг модел на Tesla во случај на промена на автомобилот.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK