Модерните хибриди кои се полнат (PHEV) понекогаш се многу економични и со ниски емисии на штетни гасови на патот, но понекогаш не се од оние само со мотори со внатрешно согорување. Тоа го покажува тестот за споредба на ADAC под мотото „Mock pack или пријател на животната средина“
Според теничарите, хибридите кои се полнат можат да бидат поделени во три групи. Во првата секогаш се поекономичните и со пониски емисии на штетни гасови во споредба со моделите со внатрешно согорување. Во втората група предност добиваат само во делот на електричното возење од околу 50 проценти. Третата група, PHEV, нема предност при ниту едно сценарио за возење.
Во принцип важи и следното правило: Ако бензиновиот приклучок се користи на долги патувања место економичниот дизел, во реалноста тој обично нема никаква предност во однос на потрошувачката и штетните емисии“, велат од автомобилскиот клуб.
ADAC разгледа десет двојки на автомобили врз основа на својата процедура на Екотест и ги спореди емисиите на СО2 при работа со дел од електричниот погон од 50 проценти и 80 проценти електричен дел. Volvo XC40 PHEV постигна добри вредности – се троши пола литар помалку гориво од бензиновиот „колега“, дури и со празен погонски акумулатор. Со 80 проценти електрично возење тој заштедува речиси 40 проценти CO2.
VW Passat Variant PHEV троши повеќе од еден литар гориво при работа само на бензин. ADAC – „Со пола електричне погон, емисиите на CO2 и од дветевозиласе речиси еднакви и само при 80 проценти чисто електрично возење хибридот одделува речисидесетпроценти помалку CO2 од дизелот”.
Конвенционалниот BMW X5 Diesel секогаш се претставува подобро од својот PHEV „колега“.На пример, приклучок варијантата користи барем три литри повеќе гориво при работа со чист бензин и дури со 80 проценти електричен удел, штое доста нереално во секојдневието. PHEV испушта нешто помалку од десет проценти повеќе CO2.
Суштината на прашањето со прилично неефикасните хибриди на полнење е тоа што како поттик за купување, тие добиваати дрѓавен бонус за животнта средина плус даночни олеснувања кога се користат како службени автомобили.
Затоа, ADAC ги моли производителите да ги наведат потрошувачките вредности за чисто електрично возење и работа само со мотор со внатрешно согорување со празен погонски акумулатор така што тие можат да се споредат директно од купувачите и операторите на автопаркот со соодветните мотори со внатрешно согорување.