Mercedes-Benz забележа пад на продажбата во вториот квартал за нешто помалку од 4% до 36,7 милијарди евра (39,8 милијарди долари), објави компанијата со седиште во Штутгарт. Заработката пред камати и даноци (EBIT) падна за речиси една петтина во споредба со истиот период минатата година, на нешто повеќе од 4 милијарди евра.
Заклучокот за целата група падна за нешто помалку од 16% на 3,1 милијарди евра.
Прилагодената маржа пред камати и даноци — со други зборови, односот на оперативната заработка и продажбата — во основната автомобилска дејност на компанијата беше 10,2% од април до јуни. Ова е повеќе од 3% под бројката од претходната година.
Во вториот квартал, продажбата на особено профитабилните модели од високата класа и вкупната продажба паднаа во споредба со истиот квартал минатата година, вклучително и на важниот кинески пазар.
Аналитичарите очекуваа и малку повисока маржа во просек.
Шефот на Мерцедес, Ола Калениус, ја намали прогнозата за профитот за одделот за автомобили на горниот дел од гамата.
Од друга страна, компанијата ги ревидираше групните прогнози за овогодинешните вкупни продажби и заработка пред камати и даноци.
„Продажбата и комбинацијата на модели се очекува да се подобрат во втората половина од годината, поддржани од натамошните пазарни лансирања на нови модели, особено во премиум сегментот“, се вели во соопштението на Калениус.