Volkswagen со децении доминираше на кинескиот пазар – но времињата драстично се менуваат. Домашните кинески производители нудат технолошки напредни и значително поевтини електрични автомобили, па европските гиганти се принудени да ја променат стратегијата. И тоа радикално.
Новиот Volkswagen ID. Unyx 08, развиен во партнерство со Xpeng, е најдраматичниот доказ за тоа. Овој модел воопшто не личи на класичен Volkswagen – ниту по дизајн, ниту по концепт. И тоа е намерно: брендот создава сосема нов визуелен идентитет, наменет исклучиво за Кина, најголемиот автомобилски пазар во светот.
Дизајн што нема врска со VW – и тоа е поентата
Без ознаките, ретко кој би погодил дека Unyx 08 е Volkswagen. Автомобилот е целосно ориентиран кон кинеските купувачи:
* остра, футуристичка линија, без сличност со постојните VW модели
* двослојни предни светла и рамни рачки на вратите
* фрејмлес врати – премиум карактеристика
* истакнато црно стакло, A-столбови и странични детали
Unyx 08 располага и со Brembo кочници, уште еден премиум елемент што VW ретко го користи.

Гигантски SUV – поголем од Touareg
Производството е во фабриката Volkswagen Anhui, а моделот е всушност сериска верзија на концептот ID. Evo.
Со должина од 5 метри, Unyx 08 е:
* поголем од Touareg
* помал од Atlas
* но со значително подолга меѓуоска (3.030 mm), благодарение на електричната платформа
Кинеските регулаторни документи покажуваат дека моделот дели голем дел од структурата и технологијата со Xpeng G9.
Ќе биде достапен во:
* едномоторна верзија
* двомоторна верзија со скоро 500 КС

Автономија до 700 km – но според CLTC
Погонската батерија е LFP од CATL, со:
над 700 km домет (CLTC стандард, значително поповолен од WLTP)
800-волтна архитектура за супер-брзо полнење
Ова е првиот модел развиен во најголемиот VW истражувачки центар надвор од Германија.
Само за Кина – и само почеток
ID. Unyx 08 е дел од новата стратегија „In China, for China“, според која VW ќе лансира околу 30 електрични модели во Кина до крајот на деценијата.









