Lancia Style Center го реинтерпретира историското лого на HF. И управниот директор Наполитано повторува: „Работиме и на враќање на релито“.
Првпат претставен на Саемот за автомобили во Женева во 1960 година, историскиот HF (High-Fidelity) симбол на Lancia моментално се менува.
Управниот директор Лука Наполитано го откри новиот идентитет на електричните модели за годините што доаѓаат, кои ќе се обидат да го преземат тешкото наследство на историските автомобили како што се Fulvia Coupé и легендарната Delta Integrale. .
Centro Stile Lancia му даде модерен шмек на логото HF, задржувајќи ја суштината на оригиналните бои на белата, црвената и црната, без додавање други графички елементи.
Оваа реинтерпретација, објаснуваат претставниците на Lancia, се фокусирала на чистотата на формите, почитувајќи ги геометриите на брендот. Боите потсетуваат на логото на Fulvia Coupé од 66, додека наклонетоста на буквите потсетува на логото на Lancia Delta од 1990-тите, „евоцирајќи брзина и радикалност“.
Според брендот, новата верзија на логото HF е позиционирана како „Progressive Classic“, со рамнотежа помеѓу минатото и иднината.
Како што беше најавено пред извесно време, првата Lancia што ќе го носи новото лого ќе биде Ypsilon HF. Закажано за 2025 година, ќе биде чисто електричен, со мотор од 240 КС. Ова ќе овозможи забрзување од 0 до 100 km/h за 5,8 секунди.