На високопланинската магистрала Цинхај-Тибет во Кина, електричниот седан Roewe D6, развиен од SAIC, постигна исклучително технолошко и инженерско достигнување, поставувајќи нов Гинисов рекорд за најниска потрошувачка на енергија кај масовно произведуваните електрични возила.
Рекордната потрошувачка изнесува само 9,125 kWh на 100 километри, што е без преседан кај модели од оваа категорија. Овој резултат е официјално признат и постави нов стандард во индустријата на електрични возила која е во фаза на енергетска транзиција.
Условите за време на возењето беа екстремни – патеката долга речиси две илјади километри минуваше низ суровиот планински терен на магистралата Цинхај-Тибет, вклучувајќи ги премините Танггула, со надморска височина од 5.231 метар, и Фенгвоушан. Roewe D6 помина вкупно 1.959,9 километри за пет дена, притоа справувајќи се со температури до -12°C, силни ветрови, снежни бури и подрачја со постојан мраз.
И покрај ваквите услови, возилото ја задржа својата ефикасност и динамика, демонстрирајќи висока доверливост на електромоторот и системот за термална контрола.
Овој електричен седан е изграден врз втората генерација на Roewe Nebula платформата, специјално дизајнирана за новата генерација електрични возила. Архитектурата овозможува оптимално поставување на батеријата и ниско тежиште, како и подобрена аеродинамика – коефициентот на отпор на D6 изнесува 0.27 Cd, што е одличен резултат за седан во C-сегментот. Димензиите на моделот се 4.792 мм должина, 1.828 мм ширина, 1.496 мм висина и меѓуоскино растојание од 2.750 мм – бројки што го ставаат во категоријата на компактни семејни седани.
Roewe D6 се нуди во две верзии. Основната има батерија од 42.8 kWh со досег до 450 километри и електромотор од 95 kW (127 КС). Помоќната варијанта располага со батерија од 53.9 kWh, досег до 520 километри и мотор од 105 kW (141 КС). Двете верзии имаат преден погон, карактеристичен за модели во оваа класа, но електричниот погон овозможува непречено забрзување дури и во услови на низок воздушен притисок, како што е во високопланинските региони.

Внатрешноста на Roewe D6 е минималистички дизајнирана, но богата со технологии. Централната конзола располага со 12.8-инчен сензорски екран, дигитален инструмент панел, 50W безжично полнење на две зони и класични физички копчиња за основните функции – совршен спој на модерен стил и практичност.
И покрај технолошките предности, продажбите на Roewe во 2024 година остануваат умерени. Според податоците на Кинеската асоцијација за патнички возила (CPCA), марката продала 197.948 возила, нешто под планираната цел од 200.000 единици. Сепак, моделот D6 има потенцијал значително да ја подобри таа слика, благодарение на својот баланс на ефикасност, доверливост и цена, а новиот светски рекорд само дополнително ја зацврстува позицијата на SAIC во глобалната конкуренција на електрични возила.
Со вакви перформанси и постигнувања, Roewe D6 не само што демонстрира врвна технолошка способност, туку поставува и нови стандарди за енергетска ефикасност кај електричните возила наменети за масовниот пазар.









