Ново BMW M3 – повеќе моќ и технологија

ОБЈАВЕНО НА:

Најспортското од BMW серијата 3 е освежено и ажурирано за да се доближи до М4. Сега има до 530 КС, нови LED фарови и заоблен iDrive 8.5 инфозабавен систем, и секако цена која не секој може да си ја дозволи.

BMW M3, и во седан верзија и караван Touring, е ажуриран за 2024 година со мало дотерување во средината на животниот век, што го доближува во форма и опрема до веќе обновениот M4. На механички план, сепак, се менува моќта на Competition верзиите со xDrive погон на сите тркала, што се искачува до 530 КС (20 КС повеќе од претходно).

BMW M3 малку се менува во естетиката по повод ова мало дотерување. За разлика од веќе обновениот M4, всушност, промените што дизајнерите избраа да ги направат на надворешните линии на каросеријата се минимални и речиси сите концентрирани напред. Најголемата иновација, всушност, се состои од предните фарови, сега целосно нови и кои вклучуваат LED светлосен потпис, со коси елементи и не повеќе хоризонтални.

Прилагодливите фарови со долги светла со LED матрица, адаптивни светла за кривини и динамично градско осветлување се секогаш достапни како опции, кои се карактеризираат со сини внатрешни елементи кои повеќе не означуваат – како на првата верзија на актуелната Серија 3 – присуство на ласер технологијата. Сега е отстранета од моделот.

Кај ентериерот, дизајнерите се концентрираа на мали, насочени промени. Меѓу нив има, на пример, нова спортска рачка која за прв пат на моделот има зарамнет долен раб и која – по желба – може да се изработи од Алкантара и да се загрева.

Една од најголемите иновации на редизајнот на М3 е новиот систем за инфозабава. Ова е најновата генерација на iDrive со оперативен систем 8.5, комбиниран со единечен заоблен дисплеј со информативен екран од 12,3 инчи и контролен дисплеј од 14,9 инчи, опремен за оваа пригода со различни екрани специфични за М.

За овa благo дотерување BMW ја зголеми моќта на M3 Competitions опремени со погон на сите тркала xDrive. Поточно, тоа е 20 КС повеќе, што на тој начин ја зголемува вкупната бројка на 530 КС.

Според она што го објави компанијата, благодарение на овие промени, седан верзијата со погон на сите тркала сега може да забрзува од нула до 100 km/h за 3,5 секунди, со Touring на кој, сепак, му се потребни само 0,1 s повеќе. односно 3,6 секунди.

Рестилирачкиот BMW M3 ќе пристигне на пазарот, прво во Германија, а потоа и во Европа, почнувајќи од јули 2024 година. Во земјата на потекло цените ќе стартуваат од 94.200 евра за „стандардниот“ седан и 100.400 евра за седанот Competition.

Со избирање на xDrive погон на сите тркала, сепак, цените ќе стартуваат од 105.300 евра. За Touring, достапен само како Competition M xDrive, ќе бидат потребни најмалку 106.300 евра.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK