Платформата за мали електрични автомобили STLA треба да им отстапи место на првите модели помеѓу крајот на 2025 и почетокот на 2026 година…
Многу компактни електрични модели доаѓаат во следните неколку години. Ова е основен чекор за многу производители да донесат се повеќе луѓе поблиску до мобилноста со нулта емисија, со автомобили дизајнирани првенствено за урбана употреба по пристапни цени.
Renault, Hyundai и Volkswagen – меѓу другите – веќе почнаа да прават таков потег и наскоро тоа ќе го направи и Stellantis.
Како што потврди извршниот директор Карлос Таварес во интервју за Autocar, првите модели базирани на платформата STLA Small ќе ја видат светлината на денот во 2026 година.
Првите нови модели
Според Таварес, самата платформа ќе биде претставена помеѓу крајот на 2025 и почетокот на 2026 година и ќе ја формира основата на следната генерација на мали автомобили на Групацијата кои се движат од А-сегментот до C-сегментот, со хибридна или електрична енергијa како погон.
Оваа архитектура ќе прими батерии со капацитет од 37 kWh до 82 kWh и електромотори со моќ од над 94 КС и ефикасно ќе ги замени платформите CMP и e-CMP што се користат во автомобилите како што се Peugeot 208 и 2008 година и Opel Corsa и Mokka.
Сè уште не е потврдено кој ќе биде првиот модел што ќе биде изграден на оваа нова платформа, но сепак може да се направат некои шпекулации. Сместен помеѓу Smart Car (со модели како што се Citroen C3 и Fiat Grande Panda) и STLA Medium (автомобили како Peugeot 3008), STLA Small може да се користи за следната генерација на Fiat 500 или други модели од А сегментот.
Во исто време, размислуваме за наследник на 208 и Corsa (и нивните кросовер верзии, идносно моделите Peugeot 2008 и Opel Mokka), нов компактен модел DS и можна идна еволуција на Lancia Ypsilon.
Меѓутоа, ако треба да се обложиме нешто, можеби ќе се обложиме повеќе на Peugeot и Opel, а сегашните модели се на списокот уште во 2019 година