Mercedes ја претстави целосно новата, втора генерација GLA, во обид да изврши притисок врз малите кросовери како Audi Q2 и Ford Focus Active, додека истовремено се приклучи на новиот GLB за да се насочи на повеќе традиционални возила во форма на SUV, како што се Audi Q3 и BMW X1.
На крајот на краиштата, сите овие компактни модели ќе се најдат на списокот на купувачи кои не се свесни или не се грижат за сегментите кои се измислени од производителите на автомобили.
Според Mercedes, новата GLA е повисока од претходникот за над 10 см, што е малку чудно со оглед на фактот дека тоа е исто така пократкa и поширокa. Севкупно, сепак изгледа како зголемен компактен хечбек.
Во однос на своите димензии, новата GLA е долга 4.410 мм, ширина 1.834 мм, и висока 1.611 мм и има меѓуоскино растојание од 2.729 мм. Пократок е 14 мм, за 30 мм поширок и 104 мм повисок од својот претходник, додека меѓуоскиното растојание се зголеми за 30 мм.
Mercedes GLA 2021 е попростран автомобил отколку порано. Просторот за нозете на задната клупа е пораснат за 116 мм, што не е воопшто лошо. Од Mercedes велат дека станува збор за „лајфстајл ориентиран GLB“, а според пресметките на германскиот производител на автомобили, GLA ќе стане еден од најпопуларните компактни модели, низ целиот животен циклус.
Една новина, особено за овој сегмент, е функцијата Car Wash, слична на онаа во GLS. Може да ги затвори надворешните ретровизори и да се осигури дека прозорците и лизгачкиот покрив се затворени, додека ги потиснуваат бришачите на шофершајбната и се префрлаат во режимот за повторна циркулација на воздухот.
На патот, новата GLA може да го искористи 4MATIC системот за погон на сите тркала на Mercedes, доколку купувачот сака така. Добивањето на 4MATIC GLA исто така значи и добивање на Off-Road Engineering Package како стандард, давајќи ви дополнителен режим на возење.
Што се однесува до опсегот на мотори, американските купувачи можат да се одлучат или за GLA 250 или за GLA 250 4MATIC, и двата се напојуваат со 2.0-литарски цилиндричен бензински мотор со 4 литри со 221 КС и 350 Nm вртежен момент. Со помош на 8-степен автоматски менувач, GLA 250 може да забрза од нула до 96 км/час за околу 8,6 секунди, пред да се стигне до максималните 209 км/ч. Потоа, тука е верзијата на Mercedes-AMG GLA 35, која произведува 302 КС и 400 Nm вртежен момент, при што ќе стигнете до 96 км/ч за околу 5 секунди.
На места како што е Европа, настрана од варијантата AMG, купувачите можат да се одлучат и за помалку моќен модел GLA 200, кој користи бензински агрегат од 1,33 литри со 163 КС и 250 Нм вртежен момент, и потребни се 8,7 секунди за да стигнат до 100 км/ч. Спецификациите за дизлеските мотори треба дополнително да бидат објавени.