Се очекува да дебитира кон крајот на овој месец!..
Но, останува отворено прашањето дали ќе се продава на глобално ниво?. Пропаѓањето на Suzuki Jimny Pro во Европа ни го сврте вниманието кон неговата „духовна“ замена, Toyota Land Cruiser FJ (изгледа така ќе се вика), нашироко и неофицијално познат како мини Land Cruiser.
На главната слика и веднаш подолу можете да видите виртуелен цртеж на овој прифатлив теренец. Секако, нема да изгледа баш како овој рендер, бидејќи естетски треба да се базира на прототипот на Compact Cruiser, но целокупниот дизајн концепт ќе биде многу сличен.
Да, затоа што покрај малата големина и коцкастата физиономија, Toyota 4×4 има цврста заштита на каросеријата и големо растојание од подлогата, како и многу кратки настрешници, идеални за добри агли на пристап и на заминување.
На крајот на краиштата, не ви треба многу повеќе за да одите на терен и да излезете на врвот. Па, да, редуктор и потенцијално две цврсти оски (барем задната) дефинитивно би помогнале. Лично, би ги отстраниле фенси странични прагови, бидејќи тие влијаат на теренските способности.
На механичка страна, се шпекулира дека новиот мал SUV на Toyota ќе го придвижува познатиот 2,8-литарски дизел мотор кој се наоѓа во поголемите 4×4 на марката (Land Cruiser и Hilux), кои сега имаат корист од лесната хибридизација.
Естетски, многу сме импресионирани од ретро предниот дел, со кружни фарови и црна решетка помеѓу. Назад има мали задни светла и нешто што изгледа како кутија со алатки. Сепак, резервното тркало би било добар допир. Како контрапункт, багажникот на покривот дава дополнителна разновидност за носење багаж или покривен шатор ако одите во повеќедневна авантура надвор од патот.
Сепак, потенцијално лошите вести ги зачувавме за крај, бидејќи се зборува дека малиот јапонски 4×4 нема да биде глобален модел, туку ќе се продава исклучиво на азиските и пазарите во развој.
Значи, можеби нема да слета во Европа. Ќе треба да почекаме и да видиме што ќе одлучи јапонската компанија.