сабота, 25 декември, 2025 година

Нова Toyota bZ4X – повеќе сила, до 569 км досег и вистинска удобност

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Toyota сериозно го „ресетира“ својот прв електричен SUV. Наместо мало освежување, новата bZ4X за 2026 година добива покомплетен технички апгрејд: нови батерии, повеќе сила, подобра ефикасност, побрзо полнење и детално доработена удобност.

Гамата сега се потпира на две батерии – 57,7 и 73,1 kWh – комбинирани со нови eAxle електромотори во кои се интегрирани моторот, менувачот и инверторот. Така се намалуваат внатрешните загуби и се зголемува ефикасноста.
* Основната верзија со преден погон (FWD) и помала батерија нуди околу 167 КС.
* Средната конфигурација со поголема батерија и FWD оди до 224 КС.
* Врвната AWD верзија со две eAxle единици сега испорачува до 343 КС – што ја прави најмоќната Toyota во Европа надвор од спортската GR програма.

- Advertisement -

Покрај силата, зголемена е и влечната способност: AWD bZ4X може да влече приколка до 1.500 кг, што е сериозен адут во класата на електрични SUV модели.

Поголем досег и побрзо полнење
Со двете батерии и различните погонски конфигурации, новата bZ4X нуди досег од околу 440 до дури 569 километри според WLTP, зависно од верзијата, батеријата и големината на тркалата. Максималниот досег се постигнува со FWD конфигурација, голема батерија и 18-инчни бандажи.

Toyota работеше и на полнењето:
* задржани се DC брзите полначи до 150 kW, но благодарение на подобреното ладење и предзагревање на батеријата, реалното време за полнење е пократко
* на врвните нивоа на опрема пристигнува нов вграден AC полнач од 22 kW, што значи драматично побрзо полнење на јавни AC станици и во фирмени гаражи

Во пракса, тоа значи помалку време на полнач и повеќе време на пат, особено за возачи кои често патуваат автопатски дистанци.

Попрецизно управување и потивка кабина
Освен погонскиот склоп, Toyota се фокусираше и на „чувството“ зад воланот. Каросеријата е дополнително зацврстена, а суспензијата темелно преработена:
* нови амортизери и еластокинематика за подобро глодање на нерамнини
* попрецизно управување со побрз одзив околу средната позиција
* намалено навалување во свиоци, но без жртвување на удобноста

Резултатот би требало да биде поуверено и постабилно однесување на бZ4X, без нервозни движења на каросеријата и со помал замор кај возачот на подолги релации.

Во кабината, инженерите и дизајнерите работеа на подобра звучна изолација, пофини материјали и посовршен амбиент. Седиштата се редизајнирани за подобра поддршка на грбот, а системот за климатизација и топлотната пумпа се оптимизирани за поефикасно греење и ладење со помала потрошувачка на енергија.

Позрела, „втора генерација“ на истата идеја
Toyota bZ4X дебитираше во 2022 како прв серијски целосно електричен SUV на брендот. Новата, значително доработена верзија за 2026 година практично изгледа како втора генерација на истата идеја: ист основен дизајн, но со многу посериозна техничка подлога.

Со повеќе сила, подолг досег, побрзо полнење и убедливо подобрена удобност, bZ4X конечно изгледа подготвена да игра рамноправна улога во класата каде доминираат силни конкуренти од Европа, Кина и Кореја.

За купувачите, ова значи дека ако првата верзија им била „интересна, но недоволно дотерана“, новата bZ4X заслужува ново разгледување – особено за оние што бараат семеен електричен SUV со јапонска репутација за доверливост и сега веќе многу посериозна техничка картичка.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја