Производителот на гуми, Pirelli претстави две иновации на саемот во
Женева, и двете се за подобрување на искуствата на клиентите при возење на пат или надвор од него.
Првата иновација е за персонализација, и производителот на гумите сега нуди боја на своите гуми P Zero и зимските гуми Sottozero, за кои Pirelli инженери морале да развијат нови материјали и системи за заштита, за да бидат сигурни дека боите ќе останат видливи, дури и со подолгорочна употреба на гумите.
Овие гуми се на располагање веќе сега во пред нарачка и тоа за гуми со бандажи од 19 цола и поголеми. Иако тие почна да се нудат прво во сегментот на престижни возила (суперавтомобили / хиперавтомобили), истите ќе бидат понудени и во премиум сегментот на автомобили исто така.
Основните бои што се нудат се црвена, жолта, бела и сребрена боја. Тие треба да се покажат како трајни, бидејќи се заштитени со нов материјал кој дејствува како бариера за одржување на сјајот на бојата, избегнувајќи бледнеење предизвикани за време и по употреба.
Вториот иновации се нарекува “Pirelli Connesso”, што е платформа интегрирана во гумите P Zero и зимски Sottozero, и има комуникација со возачот преку апликација, давајќи му витални информации за тоа како работи гумата. Услугата ќе биде прв пат достапна во САД ова лето, по што следи понуда во Европа и на Далечниот Исток.
Pirelli Connesso работи преку сензор вграден во гумата, поврзани со Pirelli Cloud и смартфон апликација што ви овозможува да комуницирате со вашите гуми и да имате инфо за притисок, температура, статичко вертикално оптоварување, бројот на минати километри опфатени со секоја гума.