недела, 25 септември, 2025 година

Ништо ново: Golf си „гази“ во Европа

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Според последните податоци на JATO Dynamics, во изминатиот месец во Европа се забележува намалување на побарувачката на нови автомобили, но еден автомобил останува да биде лидер – VW Golf. Продажбата за септември била 1.461.683 возила, што претставува намалување од 2,2% во споредба со истиот месец 2016.

И во септември најдобро продаваниот бренд во Европа продолжува на биде Volkswagen (157.029 возила, -2.7%), а во првите три влегуваат уште Renault (95.160, -1.7%) и Ford (94 297, -14.3%).

- Advertisement -

Кај автомобилските брендови на челната позиција е Volkswagen Group со пазарен удел од 23,26 %, по што доаѓаат PSA (со Opel/Vauxhall) со 14,96%, Renault-Nissan-Mitsubishi со 14,05%, BMW Group со 7,66%, Daimler со 6,93 %, Hyundai-Kia со 6,61%, Ford со 6,45%, FCA со 6,11%, Toyota со 4,74% и Tata Group со 1,98%.

Најпродаван нов автомобил во Европа во септември е Volkswagen Golf (со пораст од + 10,8% односно 51.500 возила). На второ место со раст од 13,6% односно 28.987 единици се наоѓа Nissan Qashqai, а на трето е Renault Clio (26.902, + 3%).

Со одлични подобрувања во споредба со минатата година можат да се пофалат Citroen C3 (+ 50,9%), Peugeot 3008 (+ 505,7%), BMW 5 Series (+ 54,2%), BMW X1 (+ 55,3%), Fiat Tipo (+56,1 %).

SUV моделите продолжуваат да уживаат постојано зголемен интерес, а само во септември побарувачката им се зголемила со импресивни 14,1% до ниво од 461.571 возила. Пазарниот удел на овие автомобили пак е зголемен од 27,1% во септември 2016 до 31,6% за истиот месец годинава.

 

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја