Секоја година автопаркот во Германија исфрла по 10.000 тони прав од сопирачките. Така специјалистите го нарекуваат материјалот, кој се одделува при трошењето на кочниците.
За решавањето на овој проблем се заземала германската компанија MANN+HUMMEL, која развила нов тип на филтер, монтиран директно на дисковите на сопирачките. Volkswagen веќе го тестира развојот на филтерот, кој би требало да почне да се монтира сериски за две години.
Уредот тежи околу 500 грама и собира до 80% од правот од сопирачките. Новиот филтер со сигурност нема да се жали кај инженерите, кои развиваат суспензија бидејќи ја зголемуваат тежината на секое тркало. Меѓутоа, според експертите, воведувањето на такви технологии е неизбежно бидејќи согорувањето на правта е докажано дека предизвикува белодробни и срцеви заболувања.