недела, 25 декември, 2025 година

Најскапоцените брендови според Interbrand Best Global Brands 2018

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Interbrand публикуваше годишна класификација во која се подредени сто најценети брендови  на глобален план, а без промена на врвот се наоѓа Apple со оценка од 214,480 милијарди долари и пораст од 16 проценти.
На 2. место е Google со оценка од 155,506 милијарди долари и подобрувањеод десет проценти, додека на 3. позиција се наоѓа Amazon со 100,764 милијарди и значително зголемување од 56%.

Во топ 100 класификацијата Best Global Brands 2018 на Interbrand фигурираат и имињата и на 15 автомобилски и мото брендови, а на врвот со пораст од шест проценти до 53,404 милијарди долари е Toyota. Mercedes го зазема второто место со 48,601 милијарди (+2%), додека на 3. позиција е BMW со оценка од 41,006 милијарди (-1%).

- Advertisement -

Со исклучок на Harley-Davidson, каде е регистриран пад од 9% во оценката сите други брендови можат да се пофалат со подобрување.

-Honda – 23,682 милијарди долари (+4%)

-Ford – 13,995 милијарди долари (+3%)

-Hyundai – 13,535 милијарди долари (+3%)

-Nissan – 12,213 милијарди долари (+6%)

-VW – 12,201 милијарди долари (+6%)

-Audi – 12,187 милијарди долари (+1%)

-Porsche – 10,707 милијарди долари (+6%)

-KIA – 6,925 милијарди долари (+4%)

-Land Rover – 6,221 милијарди долари (+2%)

-Ferrari – 5,760 милијарди долари (+18%)

– MINI – 5,254 милијарди долари (+3%)

-Harley-Davidson- 5,161 милијарди долари (-9%)

-Subaru – 4,214 милијарди (нова компанија во Топ 100).

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја