Дебито на Volkswagen во областа на тјунираните електрични каравани доаѓа во форма на ID.7 GTX Tourer, со комбинирани 335 КС добиени од систем со двоен мотор кој овозможува погон на сите тркала. Главниот извор на сила доаѓа од задниот мотор кој генерира 282 КС, додека дополнителни 107 КС се обезбедени од предниот мотор, кој се активира кога е потребно. Дистрибуцијата на енергија се управува преку специјално развиен AWD контролер.
Оваа конфигурација му овозможува на ID.7 GTX Tourer да влече до 3086 кг, што е значително зголемување во однос на претходно претставената варијанта со погон на задните тркала со еден мотор, која можеше да издржи само 2044 кг.
Варијантата GTX исто така има корист од надградената батерија од 86 kWh како стандард, што го зголемува нејзиниот опсег и можностите за полнење. Брзината на полнење до 200 киловати со помош на директна струја овозможува брзо полнење, и од 10 до 80 проценти полн абатерија се постигнува за помалку од триесет минути.
И покрај недостатокот на конкретни податоци за перформансите обезбедени од Volkswagen, предвидувањата укажуваат на брзо забрзување од 0-100 km/h што може да се вклопи во опсег од шест секунди, што потсетува на обичниот погон на задните тркала ID.7 и 282 КС , што забрзува за околу шест и пол секунди.
Во однос на естетиката, ID.7 GTX Tourer прифаќа малку поатлетско однесување, со редизајниран браник, сјајни црни акценти и ексклузивни опции за тркалата. Стандардните 20-инчни тркала ја красат неговата надворешност, со опција за надградба на поголеми тркала од 21 инчи. Внатрешноста зрачи со спортски дух со црвени акценти кои ја красат кабината, надополнети со брендирањето GTX на седиштата и воланот.
И покрај поспортскиот став, практичноста останува бескомпромисна, со GTX варијантата која може да се пофали со идентичен капацитет на товар со стандардниот ID.7 Tourer, и во неговата вообичаена конфигурација и со склопени задни седишта. Дополнително, за доплата, опционалниот панорамски покрив, кој се менува од непроѕирен во проѕирен, го подобрува внатрешното искуство. За европските потрошувачи, електричниот спортски вагон е планиран за пролетно лансирање.