Иако е мал по големина, новиот Honda N-One e: нуди многу повеќе од симпатичен дизајн и градска маневрираност. Овој електричен „кеи“ автомобил (јапонска класа за ултракомпактни возила) не само што нуди повеќе од 245 км автономија, туку може и да напојува уреди или дури и цел дом, благодарение на технологијата V2L (Vehicle-to-Load).
По своето прво појавување како прототип на Фестивалот на брзина во Гудвуд, N-One e: сега е официјално претставен за јапонскиот пазар. Возилото има кoцкаст облик, висока кровна линија и пријателски „роботски“ изглед, типичен за кеи-класата. За да ги исполни строгите јапонски регулативи, автомобилот е долг под 3.400 мм и има максимална моќност од 63 коњски сили (47 kW) од еден електричен мотор.
Техничките спецификации сè уште не се детално објавени, но најверојатно N-One ја користи истата електрична платформа како и N-Van e:, кој има официјално потврдена автономија од 152 милји (245 км) и поддржува DC брзо полнење од 50 kW, што овозможува полнење за околу 30 минути. Се очекува N-One да има дури и подобар домет поради помалата тежина.

Салонот на N-One e: е минималистички, но функционален. Возачите ќе уживаат во физички копчиња. Под инфозабавниот екран има полица за смартфон до приклучок за полнење (без безжично полнење), а задните седишта се преклопуваат во однос 50:50 за да се добие рамен багажен простор.
Најимпресивна карактеристика е V2L функцијата, која овозможува автомобилот да напојува различни уреди – од лаптопи и електрични велосипеди до цели домаќинства за време на прекини во струја. За да се користи оваа функција, потребен е специјален адаптер од Honda, кој се продава одделно. Адаптерот доаѓа со LED-индикатор за состојбата на батеријата и можност за дополнителен спортски пакет со украсни линии во стил на Shelby.

Продажбата на Honda N-One e: во Јапонија почнува во септември 2025 година, а токму во истиот месец се очекува европска премиера на салонот IAA во Минхен. За жал, не се планира лансирање на моделот во САД.









