недела, 25 ноември, 2025 година

Најлошите 13 авиокомпании за 2018 година

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Компанијата за компензации при одложување и доцнење на летови Airhelp состави класификација на светските авиокомпании според различни критериуми. Новото подредување е според квалитетот на услугата, навременото полетување и обработката на жалбите и одложените летови. Од сето ова се добива просечниот резултат.

Подредени се 72 меѓународни превезувачи, а тие се класифицирани на ранг листа од 10 поени кон 1.

- Advertisement -

Во продолжение можете да ги видите оние 13 компании кои се наоѓаат на крајот на списокот како најлоши авиокомпании за 2018.

  1. Tap Portugal – 6.4

Иако за авиокомпанијата се вели дека го има „најубавиот екипаж“ во светот, неа ја одбележува и ниското ниво за ефективност во однос на времето (69%), 6,05 поени за обработка на барања и 6 за квалитетот на услугата.

  1. Jet2.com – 6.37

Авиокомпанијата од Велика Британија добива висок резултат за навремени летови (85%) и 7 за квалитетот на услугата. Сепак, просекот паѓа поради оценката за обработка на барањата од само 3,83.

  1. Thai Airways – 6.36

Ова е авиокомпанија од Тајланд која одбележа умерени ниско ниво во однос на времето за полетување (69%) и при обработката на барањата на патниците (4,18 поени). Ова се навистина ниски оценки во однос на високиот квалитет на услугите каде се добиени осум поени.

  1. Jet Airways -6.20

Иднискиот превозник забележа 65% на навремени летови, а има оценка 7 за квалитетот на услугите и 5,62 при обработка на барањата.

  1. Aerolineas Argentinas – 6.20

Авиокомпанијата од Аргентина доби добра оценка од 85% за навремено исполнување на летовите и 7 за квалитетот на услугите. Сепак, има само 3,59 поени при обработка на барањата.

  1. Iberia – 6.13

Главната авиокомпанија на Шпанија има добиено 84% за навремено извршување на летовите и солидна 8 за квалитетот на услугите. Сепак, има критични 2,3 поени за обработка на барањата што ја поставува премногу ниско во класификацијата.

  1. Korean Air – 6.13

Јужнокорејскаа авиокомпанија доби 8 поени за квалитетот на услугата, но само 64% за навремени летови и 3,72 поени за обработка на барањата.

  1. Ryanair – 6.03

Ирската нискотарифна авиокомпанија се пласираше на 67. место во глобалната класиикација на AirHelp. Таа е оценета со 86% за навремено полетување, но само со 3,27 поени за обработка на барањата и 6 за квалитетот на услугите.

  1. Air Mauritius – 5.99

Оваа авиокоманија има добиено 8 поени за квалитетот на услугата, но има и 69% на навремени летови и 3,33 поени за обработка на барањата.

  1. Easyjet – 5.66

Авиокомпанијата од Велика Британија има 79% за навременост и 8 за квалитет на услугата. Сепак, многу ниската оценка за обработка на жалби на клиентите од само 1,31 е причина за ваквиот пласман.

  1. Pakistan International Airlines – 5.43

Превезувачот добива рејтинг на ефективност од 61%, а има и 4,22 поени за обработка на барањата на патниците и 6 за квалитетот на услугата.

  1. Royal Jordanian Airlines – 5.13

Авиокомпанијата од Јордан има високи резултати за навременост на летовите (83%), но е со низок резултат во класификацијата за обработка на барањата од неверојатно ниски 0,83. Има и 6 за квалитетот за услугата што е причина да се нзајде на 2. место како најлоша авиокомпанија според AirHelp.

  1. Wow Air – 5.04

Превезувачот од Исланд е на дното на класификацијата на AirHelp со најнискиот просечен резултат. Авиокомпаниајта има 75% точност на летовите, но само 1,68 за обработка на барањата и 6 за квалитетот на услугата.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја