Ако забележите дека моторот на вашиот автомобил почне да „гори“ повеќе масло, тогаш тоа е јавен знак за дефект на уредот. Причините може да бидат многу, но во продолжение ќе можете да ги видите оние кои се најчесто среќавани.
Првата причина на списокот е неквалитетно подмачкување. Ако не сте убедени во квалитетите на маслото, кое сте го нанеле на моторот, тогаш обидете се да го замените со друго. Течноста за подмачкување треба да одговара на упатствата на производителите и не смее да биде „лажна“.
Зголеменото трошење на циндричната-клип група исто така влијае на потрошувачката на маслото. Ако проблемот е таков, тогаш треба да се забележи син чад кој излага од ауспуот при намалување на компресијата. Тука работите се решаваат со комплетен ремонт.
Ако трошењето на маслото е придружено со син чад, зголемено трошење на горивото и значително намалување на моќноста на мотороттогаш најверојатно проблемот е поврзан со сегментите. Во работилниците, проблемот се решава со посебно чистење, „дување“ на високи брзини и ако тоа не помогне тогаш следува смена на сегментите.
Има случаи и на таканаречено нерамномерно трошење на масло. Ако при активно возење надвор од градската зона не забележите зголемено трошење на маслото, но при градското возење е значително поголем, тогаш проблемот најверојатно е порзан со гумичките на вентилите и треба да ги замените.
Зголемената потрошувачка на масло може исто така да биде поврзана со дефект на системот за вентилација на картерот. Тогаш постои јасно затемнувње, пад на компресијата и брзо бришење на маслото. Отстранувањето на проблемот е релативно едноставно и е поврзано со испирање на системот.
Еден од посериозните проблеми при загубата на маслото е тогаш, кога средството за подмачкување се меша со течност за ладење. Ако забележите промена на текстурата на антифризот, тогаш проблемот веројатно е поврзан со лента за главата. Самата не е скапа, но треба задолжително да шлајфува на главата и да се замени со нова.
Потрошувачката исто така може да е поврзана и со различни протекувања. Треба да се насочи внимание и на асфалтот под автомобилот и ако забележите мали локвички, тогаш треба да дознаете откаде системот испушта течност за подмачкување.