Mercedes S-Class ќе ги задржи бензинските мотори и после 2030

ОБЈАВЕНО НА:

Во 2026 година, Mercedes ќе направи ажурирање на актуелната генерација на S-Class во средината на животниот циклус. Претходно годинава, извршниот директор Ола Калениус откри дека луксузната марка „инвестирала многу повеќе во ажурирањето на моделот на новиот мотор со внатрешно согорување на S-Class отколку што вообичаено троши на фејслифтинг“. Гледајќи напред, на традиционалистите ќе им биде драго да слушнат дека следната верзија на предводникот на Штутгарт сè уште ќе има конвенционални погонски единици.

Шефот на Mercedes разговараше со британското списание Autocar за двојноста на S-Class. Тој повтори дека е планиран електричен модел со име како замена за EQS со чуден изглед. Моделот на бензин останува долгорочно и ќе остане на платформа развиена за возила со мотори со внатрешно согорување. И покрај споделувањето на името, EV варијантата нема да биде еквивалент бидејќи ќе се користи на посветена архитектура.

Ставањето бензински мотор во електричната S-Class би значело жртвување на просторот во раскошната кабина, што клиентите тешко би го прифатиле. Ако го направите тоа обратно, исто така, нема да успее, бидејќи инженерите ќе треба да направат отстапки за пакувањето.

Шефот на Mercedes призна дека ќе биде скап напор да има различни модели од S-класата, но Mercedes ќе се обиде да ја задржи дополнителната инвестиција „на податливо ниво“. Како? Со споделување колку што е можно помеѓу возилата на гориво и електрични возила за да се ограничат трошоците за развој. Иако на пример ривалот BMW има поинаква стратегија бидејќи серијата 7 и i7 ги користат истите подлоги на CLAR.

Ѕвездата со три краци веќе се подготви за иднината со тоа што нејзините мотори со внатрешно согорување ги исполнуваат претстојните Евро 7 прописи. Во меѓувреме, тој е еден од ретките производители на автомобили што сè уште продава автомобили со V-12 мотор, за разлика од BMW. Во сегментот на луксузни седан со дванаесет цилиндри, Bentley и Audi го отфрлија W-12. Rolls-Royce ќе го следи примерот околу крајот на деценијата, кога ќе биде пензиониран преподобниот V-12 од старата Серија 7.

Бидејќи сегашната S-Class ќе добие фејслифт за неколку години, тоа значи дека W223 нема да биде во пензија до крајот на деценијата. Следствено, логиката ни кажува дека W224 со бензински (а можеби и дизел) мотори најверојатно ќе се нуди до крајот на 2030-тите.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK