Долгоочекуваното ветување за цврсти батерии е се поблиску до реалноста бидејќи Mercedes-Benz започна со тестирање на патиштата на EQS опремен со литиум-метална батерија со цврста состојба. Овој развој означува значаен чекор кон надминување на ограничувањата на традиционалната литиум-јонска технологија, потенцијално воведувајќи нова ера на продолжен опсег и зголемена безбедност за електричните возила.
Тест автомобилот, „малку модифициран“ EQS, користи батерии во цврста состојба обезбедени од Factorial Energy, кои имаат уникатен „пловечки носач на батерии“. Овој иновативен дизајн се справува со вродениот предизвик на ширење и контракција на материјалот за време на циклусите на полнење и празнење. Mercedes-Benz има вградено „пневматски актуатори“ кои комуницираат со овие промени на јачината на звукот, оптимизирајќи ги перформансите и издржливоста на батеријата.
Клучната предност на батериите во цврста состојба лежи во употребата на цврст електролит, кој го заменува течниот електролит што се користи во конвенционалните литиум-јонски батерии. Овој цврст електролит ја зголемува безбедноста на ќелиите и овозможува користење на напредни аноди, како што е литиум метал, кои значително ја зголемуваат густината на енергијата. Mercedes-Benz предвидува дека оваа технологија би можела да постигне гравиметриска густина на енергија до 450 Wh/kg, отворајќи го патот за полесни и покомпактни батерии.
Во автомобилот за тестирање EQS, ова значи извонреден досег од 1.000 километри, што е 25% повеќе од литиум-јонска батерија со слична големина. За контекст, стандардниот EQS 450+ со литиум-јонска батерија од 118 kWh постигнува опсег на WLTP од над 800 km.
Прототипот EQS ќе биде подложен на ригорозни тестирања во наредните месеци за да се потврди ефикасноста и издржливоста на технологијата во реални услови.









