Hyundai Motor Group (Групацијата) објави дека го назначиле Лук Донкерволке на нова позиција во компанијата, Главен креативен директор (CCO). Тој ја продолжува својата кариера како извршен потпретседател и неговата канцеларија ќе биде сместена во Техничкиот центар на Hyundai Motor Европа.
Како Главен креативен директот ќе биде одговорен за комуникација поврзана со дизајнот за теми како што се брендот Genesis, посебната марка IONIQ и возилата со горивни ќелии.
Донкерволке првично се приклучи на Групацијата во 2016 година, постепено го надгледуваше дизајнот за брендовите Hyundai, Kia и Genesis како Главен директор за дизајн пред да поднесе оставка во март за да се фокусира на неговото здравје. Донкерволке се враќа по привременото отсуство за да среди некои лични работи.
„Со голема чест и гордост го започнувам ова второ поглавје во групацијата Hyundai Motor за да ја консолидирам креативноста. Во соработка со дизајнерски тимови, јас ќе комуницирам за различноста и богатството на дизајнот на брендовите на Групацијата, кој не само што е технолошки динамичен, туку и посветен на клиентот“, вели Лук Донкерволке, извршен потпретседател и CCO на Hyundai Motor Group.
Како претставник на Групацијата, Донкерволке ќе ја зајакне позицијата на брендот за Hyundai Motor Group, искористувајќи го огромното искуство не само како дизајнер на автомобили, туку и како докажан лидер. Тој активно ги поттикнува дизајнерските таленти и воспостави работна околина што поттикнува проактивна комуникација меѓу врсниците.
Тој исто така ќе бара начини за соработка со водечките индустриски дизајнери, како и студии за дизајн на копјата за идна мобилност.