Купувањето и користењето на автомобилите се појавува во сосема различна светлина во време на кризата со коронавирусот. Сепак, како и за кого овие ефекти ќе бидат особено забележителни? Студијата направена на пазарот на автомобили во Нирнберг го открива тоа.
Резултатите покажуваат дека кризата може да создаде позитивен тренд и можности во автомобилската индустрија. Според проучувањето барем 55% од Германците најавуваат дека таа ги тера да минат од јавен транспорт кон автомобилите, со оглед на тоа што таму се позаштитени од инфекција.
Во однос на купувањето на автомобили, 29 проценти го одлагаат планираното купување на автомобили поради несигурноста, која е предизвикана од пандемијата. Од друга страна, околу осум проценти најавуваат дека ќе помогнат да се засили кризата при купување на автомобили. Меѓу најголемите „автокритичари“ се помладите лица, а оваа бројка е дури 18 проценти.
„Очигледно заштитата од инфекција промовира не само користење, туку и купување на автомобили. Времето после коронавирусот ветува дека ќе биде возбудливо за автомобилската индустрија, а само 28 проценти од Германците најавуваат дека тој нема да влијае на купувањето и користење на автомобили“, вели раководителот на проучувањето д-р Конрад Везнер.