Opel Ampera-е важи за рекордер меѓу електричните возила и според фабрички декларираните податоци со едно полнење може да се изминат 520 км. Но, телевизиската екипа на ауто мобил на ВОКС каналот реши да дознае дали може истото возило да се користи и подолго. Со едно полнење на батериите имаа за цел да минат растојание до најзападниот град во Германија.
Тоа е вкупно растојание од 750 километри, од Горлиц до Ахен. навидум изгледаше дека потфатот ќе биде тешко остварлив. Електричен автомобил на Opel значајно предничи во однос на директни конкуренти. Исто така, Opel Amperа е импресионираше кога е тестиран на WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) постапка за тестирање. Овие тестови во комбинираниот WLTP режим кај Opel Ampera -е имале автономија од 380 километри.
Се разбира, во секојдневната употреба, потрошувачката на струја зависи од многу фактори, како што е стилот на возење, но и под влијание на надворешни фактори. Ова е точно детаљ што го користи тест-тимот на VOX, Алберт Кенигсхаузен и презентерот Александар Блох. Двоецот новинар-тест-возач отиде на крајот на август од западниот дел на Германија и се упати кон исток кон градот Ахен.
Двајцата новинарие многу трпеливо ја броеја километража, километри по километар на германските патишта, најчесто движејќи се со бризна помеѓу 40 и 50 километри на час. Ова беше најефикасен начин да се искористи моќноста на батеријата Ampera, а патувањето траеше 25 часа и 30 минути.
Разбирливо, секој можем начин за полнење на батериите при возење на надолнини се користеше, што е главната предност на електрични автомобили во споредба со конвенционалните мотори со внатрешно согорување.
Поради пренасочување, трасата на патување беше продолжена за 20 километри повеќе од планираното. Во моментот кога батеријата беше целосно празна, беше отпечатен бројот на екранот од 754,9 километри. И сето ова со една батерија!