Кои се “најцврстите” германски возила постари од десет години

ОБЈАВЕНО НА:

Голем дел од современите автомобили не се одликуваат со долговечност и сигурност како и со голем ресурс на агрегати. Многу често вљубениците во автомобилите и специјалистите сакаат да кажат: „Такви возила повеќе не се прават“.

А за какви возила всушност зборуваат?
Главно такви реплики се прават за Mercedes W124, Audi 80 итн. Сепак, овие возила постепено излегуваат од употреба дури и кај нас.

Тука станува збор за најцврстите германски автомобили, кои се на возраст од околу десет години и кои се сон на голем дел од луѓето. Тие се понови од W124 и компанијата и се хит на пазарот за употребувани автомобили.

Audi A6 C5 (1997 – 2004)

Тоа е едно од најпопуларните Audi возила после А4. Клиентите ги привлекува не само квалитетот и целосно поцинкуваната каросерија туку и просторната внатрешност, како и сигурниот систем на компанијата 4х4 quattro.

Меѓу недостатоците на моделот може да се разликува релативно брзото трошење на носечкиот дел, кој во голем дел е алуминиумски и не е сосема евтин. При изборот на мотори е добро да се обрне внимание на бензин верзиите, кои трошат повеќе, но се поздрави и полесни за користење.

BMW 5 E39 (1995 – 2003)

Ова возило од многумина е сметано за автомобилски репер бидејќи во многу голема мера ги комбинира возните квалитети на третата серија и удобноста од седмата. Покрај тоа, автомобилот се одликува со висока сигурност и последно, но не и најмалку важно со престижен изглед.

Главниот проблем на петиците од она време не се толку дефектите колку што се главните јазли и агрегатите, колку што е да се најде примерок, кој нема претрпено сериозен удар. Суспензијата исто така е чисто алуминиумска и скапа, додека моторите се добри, но додека нема поправки на нив.

Mercedes-Benz E-Klasse W211 (2002 – 2009)

Овој модел не може целосно да се припише кон таканаречените „непобедливи модели“, но после повторното превртување во 2006 година се смета за доста сигурен. Тогаш „детските болести“ на моделот се исчистени и квалитетот е значително на повисоко ниво.

Моделот привлекува и со просторен салон, голем ресурс на моторите V6 и V8, а исто така и со надежниот седумстепен менувач. Меѓу недостатоците е пневматската суспензија, која не застанува на нашите патишта и после поминати 200.000 километри се појавуваа проблеми во помошниот систем на дизел агрегатите.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK