Батеријата не е само најскапата компонента во еден електромобил, но има и суштинско значење за неговата километража. Заради овој квалитет и издржливоста на акумулаторите тие се од решавачко значење за електричните автомобили. Во крајна сметка, каква е смислата за оваа голема километража на еден нов електромобил при купување, доколку батеријата го загуби својот значањен дел од капацитетот после само година или две?
За да се ориентира подобро клиентите односно акумулаторите на електричните возила, англиската компанија Sеlесt Саr Lеаsing покажува кои модели ги имаат најиздржливите батерии. За целта се користени податоци од канадската Gеоtаb, која е специјализирана во управувањето на автопарковите со системи за глобално позиционирање и следење.
Компанијата анализираше повеќе од 6.300 електромобили и хибриди, за да утврди како варира степенот на амортизација на батериите со времето и изминатите километри. Од температурата, зачестеноста на полнењето, карактеристиките на системот за ладење и други фактори исто така зависи животот на акумулаторите. Gеоtаb ce обидува да ги земе предвид вклучувајќи ги во анализата.
Според проучувањето, следните електромобили имаат најнизок пад на ефективноста на батериите после една година користење. Проценетата вредност до името на моделот укажува на соодветното губење на капацитетот. Рангирањето можете да го погледнете во продолжение.
1.Сhеvrоlеt Bоlt 2019 – 0%
2.Аudi А3 Spоrtbасk е-Trоn 2017 – 0,3%
3.Tеslа Mоdеl 3 2019 – 0,6%
4.Tеslа Mоdеl X 2019 – 0,7%
5.Nissаn Lеаf 2019 – 0,8%
6.BMW i3 2019 – 0,9%
7.Сhеvrоlеt Vоlt 2019 – 1,1%
8.Fоrd Fосus Еlесtriс 2017 – 1,1%
9.Tеslа Mоdеl S 2019 – 1,1%
10.Mеrсеdеs-Bеnz B-Klаssе Еlесtriс Drivе 2018 – 1,2%
Сепак ќе треба уште време и испитување колку паѓа ефикасноста после 2-3 години. Исто така сега брзо напредува технологијата и постојано се измислуваат нови и нови видови батерии. Затоа се очекува во иднина дометот на изминати километри со еден полн акумулатор да биде се поголем и поголем.