Хемискиот гигант BASF го објави својот најнов извештај за трендовите на автомобилски бои за 2025–2026 година, во кој се издвојуваат три клучни нијанси што ќе го дефинираат изгледот на автомобилите во наредниот период.
По децении доминација на студени металик тонови – сива, сребрена и ледено сина – BASF најавува преод кон потопли, похумани и емотивни бои. Овој нов пристап, велат од компанијата, не е само естетски тренд, туку одраз на културна промена каде што иновацијата се поврзува со човечност, топлина и припадност.

Tesseract Blue
Длабока, повеќедимензионална сина што под различна светлина преминува од зелена во виолетова. Инспирирана од геометриската уметност и напредните материјали, оваа боја го симболизира погледот кон бесконечното и ја менува перцепцијата за тоа што всушност значи „сина“.

Phygital Magnetar
Топол металик тон со флуиден ефект што создава впечаток на растопен метал во движење. Развиен во азиско-пацифичкиот регион, овој хибриден дизајн ја спојува физичката и дигиталната естетика во една хармонична целина.

Auxetic Neutral
Современа интерпретација на неутралноста – богат кафенкаст тон инспириран од модата и индустрискиот дизајн. Наместо анонимност, оваа боја нуди идентитет и суптилна моќ на тишината, докажувајќи дека минимализмот може да биде длабоко изразен.
Од BASF нагласуваат дека нивните нови формулации не се водат само од естетика. Дел од боите содржат обновливи и рециклирани суровини, а најновите пигмент-технологии создаваат површини што рефлектираат светлина на нов, иновативен начин.
„Боите на автомобилите стануваат начин на изразување вредности и расположение, а не само на перформанси или бренд-идентитет,“ изјави Јерг Цумклеј, директор на дизајн во BASF Coatings за Европа.









