Kia го слави својот 80 роденден со концепт што изгледа како да слетал од 2035, а не од 2025 година. Vision Meta Turismo е футуристичка, ниска GT лимузина која формално не е директен наследник на Stinger, но многумина веќе ја гледаат како најава за негов духовен електричен „наследник“. Концептот е претставен во Vision Square во Јонгин, Јужна Кореја, како централна ѕвезда на специјална јубилејна изложба.
Vision Meta Turismo има пропорции што потсетуваат на класичните гран-турери од 60-тите години, но исцртани со ултра остар, речиси дигитален дизајнерски јазик. Долг преден дел, силно наклонето ветробранско стакло и продолжен стаклен покрив создаваат силуета што личи на „меур“ кој се развлекува преку целата каросерија.
Страничниот профил е чист, но мускулест, со изразени крила и големи тркала, а целото тело изгледа како да е моделирано во 3D софтвер, а не во класичен лим. Предниот дел е екстремно остар: тенки LED светлосни ленти, темна контрастна „маска“ и отвори за воздух кои навестуваат активна аеродинамика. Задниот дел има препознатливи, аглести светлосни потписи и интегриран спојлер, во стил на најновите електрични модели на Kia.
Иако нема официјални технички податоци, Kia јасно кажува дека концептот е замислен како електричен модел со динамични перформанси, насочен кон ентузијасти кои сакаат и брзина, и дизајн, и технологија.
Кабината на Vision Meta Turismo е дизајнирана повеќе како футуристички салон, отколку како класичен автомобилски ентериер. Огромната стаклена површина ја преплавува внатрешноста со светлина и визуелно го отвора просторот.
Возачкото седиште е спортски обликувано, а наместо класичен волан има контролер и мал дисплеј на самиот управувач. Целата инструмент табла е заменета со проширен head-up дисплеј што ги проектира информациите директно на ветробранот – не само пред возачот, туку и до совозачот.
Кокпитот комбинира минимализам и hi-tech: речиси и да нема класични физички копчиња. Најинтересен елемент е џојстикот монтиран на потпирачот за рака на возачот, кој служи како централна команда за режими на возење, менија и интеракција со дигиталниот интерфејс.

Kia зборува и за три дигитални „режими на доживување“ – Speedster, Dreamer и Gamer – кои ја менуваат атмосферата во кабината, графиката и информациите:
* Speedster – фокус на перформанси, телеметрија и спортски feeling
* Dreamer – релаксирана, lounge атмосфера со смирени бои и анимации
* Gamer – кокпит што делува како игрална зона, со нагласена интеракција и визуелни ефекти
Vision Meta Turismo е еден од најрадикалните изрази на дизајн филозофијата „Opposites United“ на Kia. Идејата е да се спојат контрасти:
* остри геометриски линии со меки, заоблени форми
* агресивна спортска динамика со лаунџ-комфор
* реален автомобил со дигитално, мета-искуство во кабината
Според дизајнерскиот тим, целта не е само функционална мобилност од точка А до точка Б, туку автомобил што те ангажира, стимулира и инспирира додека патуваш.
Иако силуетата и ставот потсетуваат на Stinger, Kia нагласува дека Vision Meta Turismo не е директен наследник, туку дизајнерски и технолошки манифест. Аналитичарите веќе шпекулираат дека дел од решенијата – пропорциите, кокпитот, дигиталните режими – ќе завршат во иден голем електричен седан на марката, потенцијално нов EV знаменосец.
За сега, Vision Meta Turismo служи како прозорец во иднината: покажува во кој правец би можеле да се движат идните GT модели на Kia – електрични, ултра-динамични, со кабина што е половина автомобил, половина видео игра.









