Во базата на податоци на корејската служба за интелектуална сопственост (KIPRIS) се појавија слики на новиот амблем со името на Kiа. Брендот користи такво лого за концептот Imаginе, покажан на саемот во Женева во март.
Согласно информацијата од KIPRIS во јули и ноември од страна на Kiа се направени неколку апликации за регистрација на новиот трговски знак. Сите тие го претставиле натписот на името на брендот со споени букви и модерен фонт.
Сè уште не се знае дали Корејците планираат да го користат новиот амблем за сите модели или логото ќе биде зачувано само за електромобилите од брендот. Концепцискиот Imаginе нема никакви шанси за сериско производство во видот подготвен за изложба, но некои одделни решенија можат да имаат врска со уредот за пренесување.
Сегашниот амблем на Kiа беше воведен во 2004 година. Самото име на брендот се состои од хиероглифите 起 (ki, почеток) и 亞 (а, Исток, Азија). Компанијата е основана во 1944 година и од почеток произведувала велосипеди. Во 1957 година преминала на мотоцикли, а од 1974 година се впушта во правењето на автомобили.