Класичниот седан одамна ја загуби битката со кросоверите, СУВ возилата и сите нови модни разновидности. Купувачите на некои пазари се поконзервативни и понатаму сакаат седани. Типичен пример за тоа е Русија каде што во последните четири месеци од 2018 година биле продадени 512 возила „golf“ и 10.000 возила „Octaviа“.
Се надеваат дека тоа ќе се измени со претставувањето на осмата генерација на најкупуваниот Volkswagen освен доколку Германците не предложат модификација седан или Jetta. Тоа го поттикнало дизајнерот Никита Чујко да се занимава со идејата како би изгледал Gоlf „cо ранец“.
Треба да се признае дека дури и виртуелна модификација не изгледа никако лошо.
Друго е прашањето дали таквиот автомобил би имал успех надвор од пазарите како рускиот. Vоlkswаgеn нe ја нуди Jеttа во Eврoпa oд 2018 година кога биле продадени само 4190 примероци од седанот.