недела, 25 декември, 2025 година

Катастрофален пад на Jaguar: празни салони, рекордно ниска продажба

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Во април 2025 година, Jaguar го забележа својот најлош месец во историјата – во цела Европа беа продадени само 49 возила, што е пад од 97,5 % во споредба со истиот месец лани, кога беа регистрирани 1.961 автомобили. Шокантните бројки се само дел од драматичната слика што ја создаде радикалната трансформација на брендот.

Историски пад на продажбата

Во првите четири месеци од 2025 година, Jaguar испорача само 2.665 автомобили во Европа – за 75 % помалку отколку во истиот период во 2024. На глобално ниво, падот е уште понагласен: со 26.862 продадени возила во фискалната 2024/25, Jaguar бележи 85 % пад во однос на рекордната 2018 година, кога испорача речиси 181.000 автомобили.

- Advertisement -

Постарите модели (XE, XF, F-Type, I-Pace, E-Pace) се продадоа 72 % помалку, што ја потврдува потребата од нова стратегија – но и открива колку болна е транзицијата.

Прекин на производството – салоните останаа празни

Кон крајот на 2024 година, Jaguar ја прекина речиси целата своја постоечка палета модели, оставајќи ги салоните низ Европа без нови возила. Оваа празнина беше дел од стратегијата „Reimagine“, преку која брендот целосно се пренасочува кон електрични луксузни возила.

Реакции и последици

Очекувано, пазарот реагираше негативно. Салоните беа празни, купувачите разочарани, а лојалните фанови збунети. Според Reuters, Jaguar Land Rover групацијата забележа пад од 10,7 % во вкупната продажба во Q1 2025, најмногу поради прекин на испораките во САД.

Компанијата најави укинување на до 500 менаџерски позиции во Велика Британија, поради силен удар врз профитот.

Што следува: револуција или крај?

И покрај падот, аналитичарите тврдат дека оваа ситуација е делумно планиран чекор во поголема трансформација. Jaguar има целосна промена на позиционирањето – од премиум автомобилски бренд кон ултра-луксузен EV бренд.

На настанот „Investor Day“ во 2024 година, беше забележан раст на интересот за брендот од 110 %, иако тогаш сè уште немаше ниту еден нов модел во понудата.

Првиот електричен GT модел се очекува на крајот на 2025 година, означувајќи нов почеток – со целосно нова стратегија и визија за иднината на луксузната електрична мобилност.

Април 2025 ќе остане запаметен како најтешкиот месец во историјата на Jaguar:

  •  97,5 % пад на продажбата во Европа

  •  85 % пад на глобално ниво

  •  72 % помал интерес за постоечките модели

Овие бројки се алармантни – но не се крај. Jaguar е во процес на болна, но амбициозна еволуција, и доколку новата стратегија успее, 2025 може да се претвори од најмрачен момент – во почеток на нова, електрифицирана ера.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја