Најмалиот модел во понудата на Toyota, Аygo е познат по неговиот смел и пред се оригинален дизајн во А сегменто. Со промовирањето на Aygo X prologue сега од европскиот оддел на Toyota сакаат да покажат дека и малите возила можат да бидат храбри кога станува збор за персоналноста. Со тоа и оние што сакаат мали возила ќе имаат со што да се пофалат, но истовремено и самите да се радуваат на својот нов пријател.
Дизајниран во Европа, дизајниран за Европејци. Така го опишуваат новиот Aygo X prologue.
„Секој заслужува кул автомобил. Кога ќе го погледнам Aygo X prologue, навистина сум горд што можам да кажам дека тимот на ED² го создаде токму тоа. Возбуден сум што гледам како го револуционизира сегментот“ вели Јан Картабиано, претседател ЕД².
Aygo X prologue е смела илустрација за тоа колку многу став може да има малиот автомобил. Со овој модел, Toyota повторно замислува како може да се зачини А-сегментот.
Од своето лансирање во 2005 година, Aygo, најдостапниот автомобил на Toyota, ги воодушеви младешките, прогресивни клиенти со чувството на разиграност и забава.
„Забавата и разиграноста отсекогаш биле во срцето на Aygo. Сега, додадовме на нејзината ДНК дополнителен нотка на лут зачин”, вели Ленс Скот, директор за дизајн на ED².
Toyota Aygo X prologue
Привлечен за стилски освестената публика, живиот карактер на Aygo и привлечната динамика на возење привлекоа многу нови европски купувачи во Toyota. Но, уникатната ДНК и издвоеното позиционирање на Aygo зависи од тоа секогаш да остане пред конкуренцијата. Повеќе од кога било, новите клиенти на Toyota бараат талент, посебност и шанса да дадат лична нотаа. Градејќи се на водечката позиција на иконата во стилот на А-сегментот, ED² започна да дизајнира автомобил специјално за нив.
Името Aygo отсекогаш ја симболизирала личната слобода и мобилност. Со Aygo X prologue, на мешавината и се додава дополнителна дрска палавост. Тоа е исто толку забавно. Од секој агол, тој го изразува својот став, со силна личност и уште посилен став. Со удирање во големината на тркалата, возачот ужива поголема точка на очите за поголема видливост, како и подобрен клиренс за што и да носи патот.
Сега останува да почекаме да видиме кога модлеот ќе се појави и на улиците…