Според податоците на IDC, Huawei прерасна во вториот најдобар производител на паметни телефони со пазарен удел од 15.8%. Huawei беше именуван за број 25 на листата Global 500 2018 на брендот Finance, број 48 на листата на Топ 100 највредни глобални брендови на BrandZ и број 79 на Форбс – Највредните брендови. Huawei беше единствената кинеска компанија која успеа да обезбеди место на Forbes ‘2018 топ 100 листата.
Малопродажниот бизнис порасна и сега Huawei работи со повеќе од 53.000 Huawei продавници и 3.500 Huawei Experience Stores на глобално ниво. Компанијата планира да ја зајакне својата малопродажна мрежа со додавање на уште 10.000 продавници за малопродажба и 700 Experience Stores низ светот пред крајот на 2018 година.
Huawei како глобален технолошки гигант во своето портфолио има паметни телефони, персонални компјутери и таблети, преносни и облак услуги и слично. Производите и услугите на Huawei се достапни во повеќе од 170 земји и се користат од една третина од светската популација. Компанијата има воспоставено шеснаесет центри за истражување и развој распоредени во САД, Германија, Финска, Шведска, Русија, Индија и Кина. Глобалната мрежа на Huawei се базира на над 20 години стручност во телекомуникациската индустријата и е посветена на обезбедување на најновите технолошки достигнувања за потрошувачите од целиот свет.
“Изминатите шест месеци беа неверојатни за Huawei CBG, обележани со силен раст на нашиот бизнис на сите пазари и производни линии. Нашиот успех се должи на нашата заложба за иновации, што е најважно за нашите клиенти. Напредувајќи се посилно, Huawei ќе остане фокусиран на континуирано подобрување на нашите понуди”, изјави Ричард Ју, извршен директор на Huawei Consumer Business Group.