ГЕРМАНЦИТЕ ПРИЗНАА: Кинеските возила се на исто ниво како и конкуренцијата

ОБЈАВЕНО НА:

Автомобилите од кинеските производители стануваат се попопуларни во Европа. Нивниот удел на пазарот нагло порасна во последниве години, особено во сегментот на електрични автомобили. Речиси девет проценти од електричните возила со батерии во Германија доаѓаат од Nio, BYD и MG.

„Затоа за нас е уште поважно подеднакво внимателно да ги следиме овие нови брендови – било да е тоа во рамките на Euro NCAP или нашите сопствени тестови за заштита на потрошувачите“, нагласува претседателот на ADAC Technology, Карстен Шулце, кој исто така ќе ја стави темата на дневен ред на претстојниот генерален состанок на клубот (на 4 мај 2024 година во Бремен).

Резултатите од ADAC Autotest за 13 модели од последните три години даваат јасна слика: кинеските автомобили се сериозни конкуренти и убедливи во многу од тест категориите. Со два исклучоци, сите автомобили постигнуваат пет од пет ѕвездички на тестот за судир на Euro NCAP. Дури и во т.н „лос тест“ во кој се проверува безбедносното однесување и особено правилното функционирање на ESP, кинеските кандидати не покажуваат слабости.

Многу автомобили од европските производители постигнуваат полоши резултати. Експертите на ADAC исто така го истакнаа пред се добриот квалитет на материјалите и вештината изработка на каросеријата и внатрешноста.

„Нашите тестови покажуваат: кинеските производители значително напредуваа во последниве години и сега можат да се натпреваруваат со традиционалните европски брендови“, вели претседателот на ADAC Technology, Шулце.

Сепак, клубот известува за повторлив пропуст во системите за помош. Системите за препознавање сообраќајни знаци, следење лента и растојание често работат несигурно во кинеските автомобили. Овде, европските производители имаат корист од нивното децениско искуство со овие високо сложени системи. Сепак, можете да видите колку брзо кинеските производители реагираат на критиките: во поновите модели на Nio, на пример, системите веќе се значително подобрени.

Кинеските модели речиси секогаш ги надминуваат европските производители во однос на цената, често за неколку илјади евра. Но, автомобилот со ниска набавна цена подоцна може да испадне поскап, на пример поради неочекувано голема загуба на вредност или трошоци за поправка. Исто така, дилерската мрежа понекогаш не е толку добра како онаа на воспоставената конкуренција.
Додека BYD, Maxus и MG имаат широка база, не е јасно како другите ќе испорачуваат нови автомобили. Во моментов, кинеските производители често соработуваат со добавувачи како што се ATU и Euromaster за одржување и поправка. Овде, Nio презема сопствен пристап кој, како и Tesla, се потпира на сопствените партнери.

Флоријан Хордеген, шеф за автомобилска технологија во Технолошкиот центар ADAC во Ландсберг, е во спротивност со сликата што често се пренесува во медиумите за „преплавување на европскиот пазар“:

„Мерено според вкупната продажба, кинеските автомобили во моментов претставуваат помалку од два проценти во Германија, линијата меѓу европските и кинеските производители повеќе не е јасна како што беше пред неколку децении. На пример, BMW и Citroën произведуваат некои од нивните модели целосно во Кина, а брендот Smart е повторно лансиран во заедничко вложување помеѓу Mercedes и Geely.

Едно е јасно, кинеските возила с еповеќе стануваат конкурентни и луѓето ги прифаќаат и купуваат.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK