Системот за автоматско јавување за итни случаи во повеќе од 59.000 возила на Tesla на глобално ниво можеби нема да работи правилно. Тоа доведе до отповикување на Model Y и Model 3 од страна на германската управа за сообраќај и патишта.
KBA на својата веб-страница на 29 јуни објави дека софтверски проблем предизвикува eCall, кој е дизајниран автоматски да повикува служби кои реагираат во случај на сериозна несреќа, да не функционира правилно, пренесува агенцијата Ројтерс.
Како резултат на тоа, на германските сопственици им се советува да се јават во Tesla или да одат во овластен сервис за да се инсталира ажурирање на софтверот и да се поправи функцијата eCall. KBA не прецизираше колку од ваквите возила се во Германија.
Повлекувањето е само најновата главоболка за германските клиенти на Tesla. Минатата недела, на купувачите кои ја чекаа испораката на нивните нови возила произведени во Берлин, датумите за испорака беа одложени како резултат на проблем со електричниот мотор.
Многумина известија дека нивните испораки се одложуваат на неодредено време и дека дефектот не може да се поправи преку ажурирање на софтверот. Еден сопственик рекол дека нивната веќе испорачана Tesla, во меѓувреме, не може да се вози додека не се најдат резервни делови.
Tesla е под истрага и од американските регулатори. Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопати ја зголеми својата истрага за 83.000 возила на производителот на автомобили поради контроверзниот напреден систем за помош на возачот Autopilot.
Производителот на автомобили, исто така, стави крај на двегодишната серија на зголемување на продажбата од квартал во квартал, во вториот квартал од 2022 година. Тие го обвинуваат синџирот на снабдување и затворање на фабриките во Кина поради падот на испораките.