Genesis им прави најголем ќеиф на Американците

ОБЈАВЕНО НА:

Податоците од овогодинешната класификација на J.D. Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) на американскиот автомобилски пазар, велат дека локалните корисници имаат далеку подолема задоволство во купувањето и користењето на својот нов автомобил во однос на резултатите од минатата година.

Истражувањето покажува просечна оценка за индустријата од 820 поени (максимум се 1000), при резултат од APEAL 2017 на ниво од 810 поени, а вклучени во рангирањето се 23 од вкупно 31 автомобилски бренд. Евидентирано е унапредување на задоволството.

Со најдобар резултат за задоволство на клиентите, APEAL 2018 може да се пофалат со луксузниот бренд на Genesis на Hyundai. Компанијата го симна од врвот Porsche и ја доби водечката позиција со 884 поени со само еден поен повеќе во однос на производителот на луксузни спортски автомобили.

В ТОП 10 на автомобилски брендови кои предизвикуваат најголемо задоволство на пазарот во САД влегуваат и BMW (863), Lincoln (861), Mercedes-Benz (858), Audi (853), Volvo (850), Cadillac (848), Land Rover (845) и Lexus (842).

По сегменти, со најдобра корисничка перцепција можат да се пофалат од Kia со Ria, Audi со A3, Volkswagen со Jetta, Kia со Stinger, Honda со Accord, Ford со Mustang, Lincoln со Continental и Nissan со Maxima.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK