Ford по 38 години го „оживеа“ Capri: Освен името се друго е ново, па и цената од 50.000 евра

ОБЈАВЕНО НА:

Новиот модел е кросовер со електричен погон кој повторно се враќа на сцената по 38 години

Претставувајќи радикално отстапување од корените на мускулест автомобил, Ford го претставува целосно новиот Capri, стилски електричен SUV. Секако во согласност со она што во моментов се бара на пазарот, а тоа се модели со СУВ изглед.
Изграден на MEB платформата на Volkswagen, Capri ја споделува својата ДНК со Ford Explorer EV. Едноставно кажано, тоа е близок братучед на VW ID.5, додека Explorer во суштина е редизајниран ID.4.

Овој нов Capri се откажува од секаква механичка врска со оригиналниот модел базиран на Ford Cortina. Со должина од 463,4 см, ширина од 187,2 см и висина од 162,6 см, Capri може да се пофали со меѓуоскино растојание од 276,9 см. Овие бројки се блиску до оние на VW ID.5.

Основниот Capri се одликува со погон на задните тркала од еден електричен мотор. Овој мотор развива 282 KС и вртежен момент од 542 Њм. Со оваа конфигурација, Capri забрзува од 0 до 100 km/h за 6,4 секунди и достигнува максимална брзина од 192 km/h. Ford го опремува Capri со литиум-јонска никел-манган-кобалт (Li-NMC) батерија со капацитет од 77 kWh, која нуди целен опсег на WLTP од 628 km.

Напредувањето на варијантата со два мотори воведува преден електричен мотор, претворајќи го Capri во машина со погон на сите тркала. Оваа конфигурација обезбедува комбинирана моќност од 335 КС. и вртежен момент од 678 Њутн метри што го пресликува VW ID.5 GTX. Времето од 0 до 100 km/h се намалува на 5,3 секунди, што е за 1,1 секунда подобро од моделот со погон на задните тркала.

Capri со два мотори има корист не само од дополнителен електричен мотор, туку и од малку поголема батерија со капацитет од 79 kWh. Ова се претвора во побрзо време на полнење – полнењето од 10 до 80 проценти трае само 26 минути при максимална поддржана брзина од 185 kW. Сепак, досегот е малку намален на 592 km во однос на моделот со погон на задните тркала.

Во споредба со лесниот Capri од минатото, електричниот SUV е значително потежок. Основниот модел тежи импресивни 2.100 кг, а горната варијанта со AWD ја навртува вагата на 2.200 кг.

Како и Explorer EV, новиот Capri излегува од производната лента во Келн, Германија. Цените во Европа почнуваат од 51.950 евра.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK