Новиот теренец на Ford, кој ќе биде претставен во 2025 година, има за цел да се натпреварува главно со Dacia Duster. Ова е целосно нов модел кој е позициониран како наследник на веќе непостоечкиот Ford EcoSport.
Ова се турбулентни времиња за Ford во Европа. Еден од водечките производители на автомобили во Северна Америка се соочува со голем број предизвици. Одлуката да се отфрлат иконските модели како Fiesta, Focus и Mondeo сè уште е контроверзна.
И не е ни чудо. Брендот со американско потекло е решен да ја задржи посветеноста на исклучиво електричната мобилност. Но, во Европа, електричните автомобили веќе некое време се во немилост, главно поради слабата побарувачка. И сега сите, вклучувајќи го и Ford, треба да се справат со реалноста на пазарот.
Ford создаде амбициозeн стратешки план кој, сепак, мораше да се ревидира за да се прилагоди на реалната побарувачка што постои на европскиот пазар. Бидејќи усвојувањето на електричните автомобили се случува побавно од очекуваното.
Затоа, Ford ќе го комбинира доаѓањето на нови електрични возила како што е неодамна лансираниот Ford Puma Gen-E со нови возила со моори со внатрешно согорување. Нвите амбиции на Ford за 2025 година се однесуваат токму на таков теренец. Модел кој треба да одигра водечка улога за брендот на Стариот континент.
На почетокот на оваа година имаше збогување со Ford EcoSport кој излезе од понудата на дилерите. Сега брендот веќе одлучи што ќе се случи по заминувањето на EcoSport.
Некои протекувања на патенти ги открија плановите на Ford да лансира наследник на споменатиот SUV. тоа е целосно нов SUV кој ќе ја предводи иновациите на брендот во 2025 година. Наследникот на EcoSport ќе биде реалност. Модел кој ќе го носи и печатот „Made in Spain“, поточно во капацитетите на Ford лоцирани во Алмусафес.
Наследникот на EcoSport ќе биде позициониран и во сегментот B-SUV. Затоа ќе дели сегмент со Ford Puma. Марката не е загрижена за можноста двата модели да се натпреваруваат еден со друг, бидејќи ќе имаат многу поинаков пристап.
Автомобилот ќе покаже груб и авантуристички дизајн. Ќе биде опремен и со нови мотори со внатрешно согорување. И иако имаше шпекулации за можноста тој да има 100% електрична варијанта, мора да имаме на ум дека засега Ford одлучи да го концентрира производството на електрични возила во Келн (Германија) и Крајова (Романија).
Затоа, иновацијата од Шпанија ќе биде автомобил со мотор со внатрешно согорување. Наследникот на EcoSport, чие име се уште не е познато, ќе биде претставен во средината на 2025 година, ќе се карактеризира со ниска цена и класични мотори со внатрешно согорување.