Fiat ја лансираше новата Grande Panda со иновативна кампања наречена „Pandastic“, во соработка со реге ѕвездата Shaggy, во чест на 30-годишнината од неговиот хит „Boombastic“. Песната, која во 1995 година беше глобален хит, се користи во рекламата за да се поврзе со генерацијата X и да се создаде емоционална врска со новиот модел.
Рекламата, режирана од Џозеф Кан, е дизајнирана да биде неконвенционална и креативна, без традиционален сценарио, со цел да привлече внимание и да остави силен впечаток. Дополнително, Fiat вклучи и TikTok ѕвезда Lavbbe за да ја засили врската со поп-културата и помладата публика.
Grande Panda се произведува во Србија, е достапна во хибридна и електрична верзија, Дизајнот на автомобилот вклучува елементи инспирирани од оригиналниот модел, како и иновативни карактеристики како интегриран кабел за полнење.
Оваа кампања ја демонстрира посветеноста на Fiat кон иновации и поврзување со различни генерации преку музика и култура.